جزئیات جدید دستگیری گروهک تروریستی: هدف آنها منفجر کردن مرکز حساس صنایع دفاعی کشور بود/عناصر عملیاتی این تیم از اعضای گروهک کومله هستند.

جزئیات جدید دستگیری گروهک تروریستی: هدف آنها منفجر کردن مرکز حساس صنایع دفاعی کشور بود/عناصر عملیاتی این تیم از اعضای گروهک کومله هستند.

روز جدید : وزارت اطلاعات جزئیات بیشتری از دستگیری و تجهیز تیم تروریستی شناسایی شده رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
متن دومین اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره این گروه تروریستی به شرح زیر است:

به نام خدا

در پی اعلام گزارش دستگیری یک گروه تروریستی مرتبط با رژیم غاصب صهیونیستی، برخی از اطلاعات واصله به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسد.

1- هدف تروریست های مرتبط با رژیم صهیونیستی منفجر کردن مرکز حساس صنایع دفاعی این کشور بود.

2- صهیونیست های جنایتکار با توجه به اهمیت و حساسیت مرکز مورد نظر، پیچیده ترین روش های ترکیبی را برای شناسایی جغرافیای هدف و انهدام گسترده آن طراحی کرده اند.

3- عناصر عملیاتی گروه ضربت، اعضای گروه تروریستی و مزدور کومله هستند که مستقیماً توسط عبدالله مهتدی سرکرده این گروه برای این مأموریت انتخاب و به مقامات موساد معرفی می شوند. گفتنی است گروه مزدور کومله در گذشته برای رژیم صهیونیستی افشا و مستند شده بود، اما این ارتباط در سال های اخیر کاملاً نزدیک و نیمه علنی شده است تا جایی که انجام عملیات های نیابتی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی باعث شده است. تبدیل شدن به یکی از عملکردهای شناخته شده این گروه مزدور.

4- سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از دستگیری تروریست ها و در مرحله اول برای حفظ ارتباط خود با عوامل موساد، دستگیری ها را کاملا سفید کردند. این رویکرد امکان شناسایی تمامی اعضای تیم های عملیاتی، روش های نگهداری و مدیریت عملیاتی سازمان موساد و کشف زمان دقیق عملیات را فراهم کرد. این سازمان تروریستی پس از ناکامی بزرگ در اجرای عملیات و بدون اطلاع از وضعیت تیم عملیاتی، همدستان و تجهیزات حساس همراه آنها، یکشنبه گذشته به گروه مزدور کومله دستور داد تا تعدادی از عناصر خود را دستگیر کنند. ! وزارت کشور در روزهای آتی پس از رفع برخی اطلاعات و ملاحظات حفاظتی، تعداد و هویت عوامل دستگیر شده و همچنین عناصر مرتبط مقیم خارج از کشور را اعلام خواهد کرد.

5- حجم و کمیت تجهیزات با تروریست ها به حدی بود که امکان حمل مستقیم آن توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشت. بنابراین از اقلیم کردستان عراق به صورت جاسازی شده در لباس و از مسیر کولبری وارد کشور شدند.

6- برخی از سلاح ها و تجهیزات ضبط شده از تروریست ها به شرح زیر است:

1/6- 8 بمب بسیار قوی برای منفجر کردن هدف اصلی و 8 بمب کوچک برای از بین بردن تجهیزات تیم بعد از عملیات اصلی.

2/6- 4 تپانچه مخصوص با صدا خفه کن و تعداد زیادی فشنگ همراه.

6/3- جدیدترین نسخه های سیستم های ارتباطی ویندوز رد، تعداد قابل توجهی لپ تاپ و تلفن همراه و روترهای اختصاصی.

6/4- وسایل فنی ویژه برای ایجاد اختلال در سیستم های کنترل محیط هدف و همچنین انفجار از راه دور.

5/6- مجموعه کامل ابزار آرایش، کلاه گیس و ابزار تعویض اثر انگشت.

6/6- مقادیر قابل توجهی ارزهای خارجی و ریال ایران.

۶/۷- انواع شناسنامه های جعلی ایرانی و غیر ایرانی.

7- وزارت اطلاعات ضمن سپاسگزاری خاضعانه از خداوند متعال که همواره رهنما، پشتیبان و حافظ مجاهدان گمنام اسلام و ایران در مناطق خطر مأموریت بوده است، اعلام می دارد که تیم عملیاتی دستگیر شده نه تنها در کاشت این حشره ناکام مانده است. بمب ها در منطقه مورد نظر.بلکه قبل از دستگیری اعضای آن و در حالی که به طور کامل در محاصره تور حفاظتی دلاوران گمنام قرار داشتند و برای احتیاط کامل در صورت بروز حوادث غیرمترقبه به مراکز مرتبط اطلاع رسانی و تذکرات لازم داده می شد. در طول فرآیند دستگیری تروریست ها حتی نمی توانند به نزدیکی هدف برسند.

به هر حال، وزارت اطلاعات به صراحت و قاطعانه به غاصبان رسوایی قدس شریف و حامیان اقدامات تروریستی آنها، هر چند آنها در نیل به هدف جنایتکارانه خود با شکست بزرگی مواجه شدند، یعنی همان اقدام « اعزام تیم به حرم مطهر اسلام “جمهوری ایران” بی پاسخ نخواهد ماند و مانند گذشته هیچ یک از اقدامات تروریستی آنها بی پاسخ نماند، اما منافع “صهیونیسم بین الملل” در سکوت و کتمان رنج آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید