سپاه: در حوادث اخیر 100 نفر از گروهک های ضد انقلاب، دموکراتیک و کومله را دستگیر کردیم.

سپاه: در حوادث اخیر 100 نفر از گروهک های ضد انقلاب، دموکراتیک و کومله را دستگیر کردیم.

روز جدید : قدرت نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال غربی بسیار خوب است و این نشان می دهد که اشراف اطلاعاتی ما فوق العاده بالاست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امنیت در مرزهای شمال غرب کشور برقرار است، گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از 100 نفر از نیروهای ضد انقلاب را دستگیر کرده ایم. گروه هایی از جمله Demokrat و Komle.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام)، سردار محمدتقی اصانلو در خصوص وضعیت مرزهای شمال غرب کشور گفت: مرزهای شمال غرب مرز قابل اعتمادی است اما گاهی و در موارد محدود دشمن دارای مرزهای قابل اعتماد است. در شرایط اخیر برای ناآرامی ها به داخل کشور استفاده شد و توانست سلاح هایی را وارد کشور کند که اقتدار نیروهای امنیتی را به چالش می کشد.

وی افزود: منطقه شمال غرب کشور صعب العبور و کوهستانی است و در یک ماه گذشته مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات گروه هایی که قصد انتقال سلاح به داخل کشور را داشتند دستگیر و تجهیزاتی را که می خواستند به اعماق بفرستند توقیف کردیم. شهرها

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نشان می‌دهد که دشمن برای رسیدن به اهدافش تمام تلاش خود را می‌کند، اما مهم این است که نمی‌تواند و نمی‌تواند. توان نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال غربی بسیار خوب است و این نشان می دهد که اشراف اطلاعاتی ما فوق العاده بالا هستند.

وی گفت: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که تامین امنیت در مرزهاست باید محقق شود. خواسته ما تنها به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران مربوط نمی شود، بلکه شامل امنیت اقلیم کردستان عراق و عراق نیز می شود. گروه های ضدانقلابی که در منطقه یا عراق مستقر شده اند نیز به عنوان یک تهدید امنیتی در آنجا تلقی می شوند. همچنین با مقامات دولت مرکزی عراق گفت‌وگو کردیم و با مقامات اقلیم کردستان عراق نیز گفت‌وگو کردیم.

سردار اسانلو گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از 100 نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً مرتبط با گروهک های ضد انقلاب، دموکراتیک و کومله بودند.

دیدگاهتان را بنویسید