عدم توجه به کرامت و توانمندی های مردم در دولت دوازدهم/ مردم سال 99 را با اضطراب و استرس پشت سر گذاشتند.


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815427

حجت الاسلام گلمی با اشاره به عدم توجه به کرامت و توانایی های مردم در دولت دوازدهم گفت: مردم سال 99 را با ترس و استرس پشت سر گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد گلامی، دکترای حقوق عمومی در گفتگو با خبرنگار هرمز، در خصوص مقایسه وضعیت فعلی اسفندماه گذشته دولت قبل با 22 اسفند دولت سیزدهم، اظهار داشت: شدت شیوع کرونا و تاخیر در درمان و تأخیر در بیماری کلیوی. واکسیناسیون بیماری قلبی یکی از این مشکلات بود.

وی افزود: مشکل بعدی کمبود کالاهای اساسی و تحقیر مردم بود. مردم نگران عرضه چنین کالاهایی بودند. کشور ثروتمندی مثل ایران با همه امکانات خدادادی اما مردم ایران برای تهیه محصول (مرغ) باید در صف های طولانی منتظر بمانند. این تحقیر به جایی رسید که مردم برای گرفتن جوجه باید کارت ملی ارائه می کردند.

این دکترای حقوق عمومی گفت: شایعه کمبود روغن خوراکی نیز باعث ایجاد صف های طولانی برای یک لیتر روغن با کارت ملی شده است. در چنین شرایطی دشمن فضا را ملتهب کرده بود و تمام تلاش خود را برای به چالش کشیدن و اثبات ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار بسته بود.

گلمی ادامه داد: دشمنان در جمهوری اسلامی ایران مشکلات زیادی ایجاد کرده اند و این مشکل بدون نظر و توجه آمریکا قابل حل نیست. متأسفانه عده ای هم بودند که چشمشان به آمریکا و غرب بود و فریاد می زدند که ترامپ و بایدن در کشور گلستان روی کار بیایند و از اینکه عامل بدبختی ما خود ترامپ بوده ابراز خوشحالی و خرسندی کردند. با خروج این حزب و انتخاب بایدن همه چیز از جمله تحریم، برجام و می حل خواهد شد. اما مشکل اصلی این بود که به دست غربی ها نگاه کنیم و احساس کنیم که غرب قادر به حل مشکلات کشور است، اما آنها نسبت به ظرفیت و قدرت داخلی بی تفاوت و بی اعتماد هستند و التهاب هر روز وجود دارد و اوضاع در حال تشدید است. بدتر به جایی که مردم نگران تامین کالاهای اساسی بودند.

وی گفت: دولت آقای روحانی توجهی به مردم و کرامت، توانایی ها و استعدادهای آنها نداشت و مردم سال 99 را با ترس و استرس از ترس کمبود کالاهای اساسی و خرید مواد غذایی و ذخیره آن در آمریکا سپری کردند. سالی که نسبت به سال گذشته به برکت استقرار حکومتی مردمی، مقتدر و انقلابی علیرغم بیشتر شیطنت های دشمنان و همه مشکلات، مردم فضای آرامی را تجربه کردند، شتر بر کشور حاکم است.

این دکترای حقوق عمومی گفت: همچنین جمهوری اسلامی ایران در بحث برجام و مذاکره با غرب اقتدار خواهد داشت و از اهداف و عزت ملی گامی برنمی‌دارد، زیرا دولت سیزدهم به این موضوع توجه دارد. مردم و به دنبال قدرت داخلی است.» و این به همه مشکلات خارج از کشور مربوط نمی شود.

گلمی گفت: دولت قبل بیشتر به بیرون نگاه می کرد و احساس می کرد غرب مشکلات کشور را حل می کند، اما امروز در کنار غرب در قدرت ایستاده ایم و در دور جدید مذاکرات، دولت آمریکا را در نظر نگرفتیم و آنها هستند. آنهایی که ایران عقب نشینی نکرده است، دشمن از مقاومت ایران شکست خورده است و دولت آقای رئیسی با کمک مردم پیروز می شود.

وی گفت: سال گذشته مردم به دنبال اولین دوز واکسن بودند و در این مسیر متحمل رنج های زیادی شدند، در حالی که دولت سیزدهم از مردم خواست تا نوبت سوم واکسن کراون را دریافت کنند. در این دولت کالاهای اساسی نیز به وفور تهیه می شد.

این دکترای حقوق عمومی افزود: تیم مذاکره کننده ایران در وین و دولت و رئیس جمهور در تصمیم گیری ها و مواضع نظام در قبال کشورهای همسایه و جهان، عزت و منافع ایران را مد نظر قرار داده و به دستورات و دستورات نظام عمل خواهند کرد. مقام معظم رهبری».

گلمی گفت: نخست وزیر دو سال قبل از ترس از بیماری عروق کرونر از خانه خارج نشد، اما امروز می بینیم که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردم به دریا رفت و به طور متوسط ​​ماهانه بدون هیچ تشریفاتی به سه تا چهار استان سفر می کند و مشکلات را از نزدیک رصد می کند.

وی افزود: سفرهای استانی دولت دوازدهم هزینه های هنگفتی را برای هر استان به همراه داشته است. حضور در مقابل مردم و شنیدن مشکلات از زبان آنها، مشکلات و مسائل را بررسی و حل می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید