بهترین بازیکن جهان از نظر رونالدینیو و پیشنهاد او به مسی برای آینده

پس از یک دوره سخت در زندان های پاراگوئه، همه چیز برای رونالدینیو به حالت عادی بازگشته است. علیرغم تمام حواشی دوران بازی خود و فراتر از آن، رونالدینیو همیشه به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های جهان شناخته می شود و شایسته تقدیر است، کاری که مارکا هفته گذشته با اسطوره سلسائو انجام داد. او با بازدید از دفتر نشریه مادرید، جایزه “افسانه برند” را از سردبیر این روزنامه دریافت کرد، جایزه ای که هر ستاره ای موفق به دریافت آن نشد، بلکه تنها چند ستاره از جمله آلفردو داستفانو، پله، مارادونا، یوهام کرایف، رونالدو برنده آن نازاریو، زین الدین زیدان، پائولو مالدینی، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی شدند.

در مراسم اهدای این جایزه گرانبها به رونالدینیو که در موزه مد و اتومبیل مالاگا اسپانیا برگزار شد، ورزشکاران مشهور اسپانیایی مانند خورخه لورنزو و سائولو کراویتوتو، لوئیس اسکولا، پابلو لاسو نیز حضور داشتند و رونالدینیو جایزه خود را تقدیم کرد. در میان تشویق مردم، او به خاطر افتخاراتش، از جمله جام جهانی 2002 با برزیل، لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 با بارسلونا و توپ طلای فرانسه در سال 2005 مورد تجلیل قرار گرفت.

وی در این مراسم گفت: از همه کسانی که در برگزاری این مراسم شرکت کردند و از کسانی که من را شایسته دریافت این جایزه دانستند تشکر می کنم. افتخار حضور در این مراسم و دریافت این جایزه را دارم. اسپانیایی ها مثل همیشه با من مهربان و دوست داشتنی هستند.

رونالدینیو سپس در مورد دو هموطن خود پله و رونالدو نازاریو که قبل از او این جایزه را کسب کردند گفت: پله بهترین بازیکن بود. او نه تنها برای همه برزیلی هایی که عاشق فوتبال هستند، بلکه برای غیر برزیلی ها نیز پادشاه بود. غیر ممکن است که آن را دوست نداشته باشید. از این رو، ایستادن در کنار او و سایر برزیلی هایی که این جایزه را کسب کرده اند، باعث افتخار من است.

موضوع دیگری که رونالدینیو در سخنرانی خود در حاشیه این مراسم به آن پرداخت، شایعات اخیر درباره احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا پس از گذراندن دو سال کمتر موفق در رقابت های اروپایی با پاری سن ژرمن بود.

او درباره هم تیمی سابقش در آرژانتین گفت: من دوست مسی هستم و اگر موفق شود برای او بسیار خوشحال خواهم شد. همچنین بسیار خوشحال بودم که او به آرزویش (قهرمانی جام جهانی 2022) رسید. به نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است. آینده اش؟ من می خواهم او را بدون توجه به اینکه کجاست خوشحال ببینم. پس از تمام تاریخ سازی در بارسلونا، بسیار خوب خواهد بود که او بتواند دوران بازیگری خود را در بارسلونا به پایان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید