بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس از دیدار با صنعت نفت بود

بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس از دیدار با صنعت نفت بود

سهیل مهدی درباره حضور در ورزشگاه هفته ششم لیگ برتر گفت: دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان همانند دیدار استقلال و نساجی مازندران به صورت آزمایشی با حضور تماشاگران برگزار می شود به طوری که پنج درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی 5000 تماشاگر است که می توانند در سالن حضور داشته باشند. نتایج این دو بازی در مورد نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به تصمیم گیری برای حضور تماشاگران در مسابقات بعدی خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا تماشاگران حاضر در مسابقات شهرستان می توانند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند، گفت: متاسفانه این امکان وجود ندارد. وزارت بهداشت به همراه وزارت ورزش و جوانان بهترین مدل را برای استخراج نحوه بازدید تماشاگران از استادیوم ها ارزیابی می کند. هر چه مخاطبان بیشتر همکاری کنند، این مدل زودتر کار می کند. عدم رعایت اصول بهداشتی در بازی استقلال – نساج مشکلاتی داشت و در صورت تکرار این اتفاق در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت، نمی‌توانیم فضایی را برای حمایت باشگاه‌ها فراهم کنیم. طرفداران آنها

مسئول برگزاری مسابقات از سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ چه امکاناتی را برای هواداران در نظر گرفته است، تصریح کرد: برای دیدار این هفته پرسپولیس و صنعت نفت روی سکوها ضربدری و علامت گذاری می شود. . دستورالعمل هایی برای به حداقل رساندن مشکلات نیز در پلتفرم ها ارائه شده است. البته این تماشاگران هستند که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید