بهترین خبر ممکن برای هواداران استقلال و پرسپولیس برای دربی

بهترین خبر ممکن برای هواداران استقلال و پرسپولیس برای دربی

حسن کامرانی فر روز گذشته در گفت وگویی از دیدارهای هفته بیست و سوم که یکی از آن ها دربی تهران است، با حضور تماشاگران برگزار می شود. این اظهارات باعث شد تا هواداران فوتبال به ورزشگاه ها بازگردند.

حسن کامرانی در خصوص جزئیات این موضوع و اینکه آیا چنین چیزی قطعی است، گفت: با توجه به اینکه رشته های دیگر 30 درصد تماشاگر را آوردند و مجوزهای لازم صادر شد، ما نیز در تلاش هستیم حداقل این مسابقه را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. ” ما تمام تلاش خود را می کنیم و خدای ناکرده این مسابقه را با تماشاگران بازی نکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دربی با تماشاگر برگزار می شود یا همه چیز قطعی است، تاکید کرد: خیر، خدای نکرده حتما! امروز جلسه ای خواهیم داشت و بعد از آن می توانیم با اطمینان صحبت کنیم.

گفتنی است سهیل مهدی نیز در جریان برگزاری دربی احتمالی امروز به تماشاگران گفت: این موضوع قبل از شیوع ویروس امیکرون به تمامی هیئت های استان ابلاغ شد. هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است. کامرانی فر بر اساس این مصوبه چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که واقعیت دارد. ممکن است به دلیل یک سری مذاکرات و صحبت ها مخاطب حضور داشته باشد اما از چیزی مطلع نیستیم. همچنین برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران برای گرمتر کردن مسابقات برای سازمان لیگ ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید