بدترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال

بدترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال

شش هفته تا بیست و یکمین دوره لیگ برتر باقی مانده است اما با توجه به حضور تیم های سپاهان و فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، فعلا این رقابت ها تعطیل است و تنها مسابقات جام حذفی برگزار می شود. این در حالی است که تیم فوتبال استقلال با 56 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی را دارد. شاگردان فرهاد مجیدی با برتری 6 امتیازی مقابل پرسپولیس بدون باخت و شانس اول پیروزی در صدر قرار دارند.

استقلالی ها که در حال حاضر روی قهرمانی در لیگ برتر و البته جام حذفی تمرکز کرده اند، در حال بررسی تمدید قرارداد برخی بازیکنان خود هستند چرا که 7 بازیکن فعلی استقلال در پایان فصل به پایان می رسند. عارف گلمی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا گفوری و مهدی مهدی پور از جمله این نفرات هستند. قرارداد محمدحسین مرادمند که در اردو گذرانده بود در صورت ماندن در استقلال در پایان فصل به پایان می رسد.

کادر فنی استقلال هنوز در مورد تمدید قرارداد کدام بازیکنان اظهار نظری نکرده است اما باید دید چه بازیکنانی در ترکیب آبی پوشان باقی می مانند و چه بازیکنانی جدا می شوند.

نکته قابل توجه در بین این بازیکنان مهدی پور است که گفته می شود با قراردادی سه ساله به استقلال پیوسته اما ظاهرا قراردادی دو ساله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید