شوک بزرگ به استقلال؛ بدترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی

شوک بزرگ به استقلال؛  بدترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی

مرادمند و ماجرای ادامه اخراج دو بازیکن استقلال تهران یعنی سیاوش یازنی و محمدحسین مرادمند حالا به یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.

همانطور که فریبرز محمود احمدزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند می توانند تا 30 بهمن ماه به عضویت باشگاه استقلال درآیند و از 31 اسفند به سربازی بروند و دیگر سرباز کاتو نباشند. حق دارند تیم خود را همراهی کنند.

طبق آخرین پیگیری ها، در صورت عدم حضور این دو بازیکن تا آخرین ساعت کاری فردا به اردو، طبق قوانین غایب محسوب می شوند. این در حالی است که از استقلال خواسته شده تا اعزام این دو بازیکن به تعویق بیفتد و همه چیز به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی دارد.

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در این باره گفت: در قانون آمده است که مرادمند و یزدانی می توانند خدمت سربازی خود را تا 30 سالگی و حداقل تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق بیندازند. البته رایدینگ می تواند همچنان از ظرفیت یک سرباز قهرمان استفاده کند.

اکنون مشخص شده است که تا آخرین ساعت کاری فردا در صورتی که این دو بازیکن خود را سرباز معرفی نکنند، سازمان جذب طی اعلام رسمی هر دو بازیکن را غایب اعلام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید