بهترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی و استقلال

بهترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی و استقلال

فرهاد مجیدی هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم را برعهده دارد. استقلال در پایان هفته چهاردهم با 32 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. استقلال در هفته پانزدهم به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان گذشت و استقلال در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با 32 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد. اما در دیدار برگشت لیگ سعادتی اتفاقی برای آبی ها افتاد. از این نظر استقلال در دیدار برگشت لیگ برتری ویژه ای نسبت به سایر رقبا دارد.

شاگردان مجیدی در دیدار برگشت مسابقات قهرمانی در تهران به مصاف دو رقیب می روند. سوالی که می تواند برگ برنده آبی ها برای قهرمانی باشد. گفتنی است طبق برنامه لیگ برتر تهران را ترک خواهند کرد تا به مصاف تراکتورسازی تبریز، نساجی مازندران، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و مس رفسنجان بروند.

آبی ها میزبان هشت بازی بوده اند. دیدار آنها مقابل پرسپولیس اگرچه به میزبانی سرخ پوشان برگزار می شود اما در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که البته فضای اطراف این دیدار کمی متفاوت است. علاوه بر دربی تهران، دیداری با یک هوادار تهرانی در نزدیکی پایتخت برگزار می شود. این مشکلات باعث تسهیل بهبودی کادر فنی استقلال بعد از بازی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید