بهترین خبر ممکن برای هواداران استقلال

بهترین خبر ممکن برای هواداران استقلال

پنجره زمستانی از پایان هفته پانزدهم آغاز می شود و تا هفته 18 تیم فرصت خواهند داشت تا 6 بازیکن جدید را به فهرست اضافه کنند. از آنجایی که ریکاردو ساپینتو در ابتدای فصل در تشکیل تیم استقلال نقشی نداشت، اصرار دارد در تعطیلات زمستانی بازیکنان مورد نظر خود را به ترکیب اضافه کند تا آبی پوشان به تیم مورد نظر او تبدیل شوند.

علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال که به خوبی می داند این موضوع برای تیم و باشگاه مهم است، در تلاش است تا پنجره تیم را باز کند. او در تلاش است تا با استفاده از منابع بین المللی بدهی ها را بپردازد و دریچه استقلال را باز کند و به همین دلیل به خارج از کشور سفر کرده است. او در این سفر پیگیر وضعیت محمد محبی و استراماچونی خواهد بود تا این قضایا به خیر ختم شود.

سفر علی فتح الله زاده به ترکیه تنها برای تحقق خواسته های باشگاه استقلال در خصوص واگذاری الهیار صیادمنش نیست و همانطور که اشاره شد; مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد مسئولیت امور خارجی استقلال را برعهده بگیرد و به نظر می رسد به غیر از ملاقات با مدیران باشگاه فنرباغچه، قرارهای دیگری نیز انجام داده است.

الهیار صیادمنش بازیکن استقلال توسط فنرباغچه به هال سیتی فروخته شد و با وجود اینکه استقلال 600 هزار دلار از انتقال اولیه این بازیکن دریافت کرد، درصدی از فروش این بازیکن را به هال سیتی تقسیم خواهد کرد و قطعا مدیرعامل این تیم خواهد بود. باشگاه استقلال با بازگشت به تهران خبر خوبی به هواداران استقلال خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید