بهمن فدراسیون هندبال آغاز شد/ هندبال ایران به کلاس جهانی رسید


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898608

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ریزش بهمن فدراسیون هندبال آغاز شده و این موفقیت ها تحسین و قدردانی همگان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون هندبال با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. محین فرهادی زاد به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان بابادی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان، روسای هیئت های هندبال استان ها و سایر اعضای مجمع امروز برگزار شد. سه شنبه) در سالن معلم فارسی آکادمی ملی المپیک.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از ارائه گزارش عملکرد فدراسیون هندبال در سال 1400 به دستاوردهای مهم هندبال ایران در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همراهی، همراهی و همدلی اعضا خانواده بزرگ هندبال کشور به موفقیت های ارزنده ای دست یافتیم که از جمله آنها می توان به هفت تیم ملی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان شد.

وی افزود: با تمام مشکلات ناشی از مشکلات مالی و همچنین کرونا، سال گذشته توانستیم عملکرد خوبی در هندبال داشته باشیم. تمام تلاش ما در فدراسیون هندبال باعث افتخار این رشته و خانواده بزرگ هندبال کشور بود و ما خیلی خوشحالم که هندبال در راه موفقیت است.

همچنین پولادگار معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های هندبال ایران در دوره اخیر گفت: خوشبختانه شاهد بوده ایم که بیشتر موفقیت های هندبال کشور در مقطع ابتدایی به دست می آید. رده سنی و باید گفت ریزش بهمن فدراسیون هندبال آغاز شده است و این موفقیت ها تحسین و قدردانی همگان را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: موفقیت های اخیر با برنامه ریزی درست اتفاق افتاده است و نمی توان آن را به شانس یا تصادف نسبت داد. کسب هفت سهمیه جهانی نشان دهنده برنامه ریزی مناسب و استراتژی خوب است. نگران انتظارات فدراسیون هندبال نباشید زیرا هندبال ایران در مسیر خوبی قرار دارد که در آینده به موفقیت های چشمگیری منجر خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال حاضر فدراسیون هندبال مسئولیت بزرگی بر عهده دارد، افزود: حفظ بازیکنان رده های سنی اصلی بسیار مهم است تا این بازیکنان در آینده کسب افتخار کنند. خدا را شکر خزانه فدراسیون هندبال پر است و با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم افتخارات بزرگی در این رشته ورزشی کسب کرده ایم.

پولادگر خاطرنشان کرد: کلاس هندبال ما جهانی شده است و باید جهانی فکر کنیم و برای کسب سکوهای جهانی قدم برداریم. عزم آقای پاکدل در سال های آینده این است که همه چیز را جهانی ببیند. ما اکنون فراتر از آسیا هستیم و به عبارتی از سطح آسیا پرواز کرده ایم و برای درخشش باید نگاه جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به بین المللی شدن تیم های بانوان در سال گذشته گفت: افتخار بزرگی است که ما تنها کشوری در جهان هستیم که در هر سه رده بانوان بین المللی شده ایم. نونهالان، جوانان و بزرگسالان و این سند افتخار جمهوری اسلامی ایران و ورزش کشور است.” آیا از زحماتی که برای موفقیت هندبال میکشید متشکرم.راه سختی در پیش دارید اما افق هندبال ایران روشن است و مایه مباهات ایران و ورزش کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید