به افشین پیرانی گفتم اینقدر جدل نباش!

به افشین پیرانی گفتم اینقدر جدل نباش!

چغلام نامی آشنا برای فوتبالدوستان است. مربی دوست داشتنی و محجوب که برادر بزرگتر افشین و امیرحسین پیرانی است. این مربی باتجربه که همیشه به روحیه خاصش معروف است امروز در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم حرف های جالبی زد.

پیروانی درباره بالا گرفتن جنجال ها در فوتبال ایران گفت: وقتی این مسابقات عجیب فوتبال را از تلویزیون تماشا می کنم دلم می شکند. 13 سال سرمربی فجرسپاسی بودم و 4 سال روی نیمکت برق شیراز نشستم. نه یک اخطار گرفتم و نه یک اخطار از داوران. شاعر می گوید دوره مجنون تمام شد، نوبت ماست، هر کدام چند روزی نوبت خود را دارد.

وی ادامه داد: دربی چند روز است؟ می بینم که مدام اعلامیه می دهند. این مناصب و مناصب برای مردم باقی نمی ماند. منصور پوحیدری کیست؟ جعفر کاشانی کیست؟ ناصر حجازی کیست؟ همایون بهزادی کیست؟ ما باید یاد بگیریم. این پست و موقعیت ها بگذرد. این بازی ها تمام می شود. تمام عمرم سعی کردم دوستانی پیدا کنم و مدیون مردم نباشم. وقتی تمرین تمام شد باید کاری کنیم، مردم به ما احترام بگذارند.

شاگلام در بخشی از این گفت و گو به توصیه خود به افشین پیروانی اشاره کرد و گفت: هر وقت به افشین (پیروانی) زنگ می زنم، به او می گویم اینقدر سر و صدا نکن. به او می گویم: تو دکتر هستی، نور را از تاریکی حفظ کن. با روحیه ابا عبدالله همیشه به او و امیرحسین می گویم; این پست ها بگذرد

سرانجام پیروانی گفت: دیروز به دعوت یکی از شاگردانم برای تماشای مسابقه فوتبال به فیروزآباد رفتم. در پایان بازی، سرمربی تیم به دلیل شرایط جوی، بطری را به زمین کوبید. او به من گفت که به رختکن برو اما من نرفتم. گفتم تو الگو بودی، شاگرد من بودی. ما باید سقوط کرده باشیم. ما الگوی مردم هستیم.