بیانیه عجیب اسطوره مصری کارلوس کی روش

بیانیه عجیب اسطوره مصری کارلوس کی روش

اظهار نظر بازیکنان قدیمی و کارشناسان فوتبال مصر و مخالفت های مداوم آنها چیزی نیست که کیروش با آنها بیگانه باشد، اما قطعا آنچه در مصر در انتقاد از عملکرد کیروش گفته می شود دور از انصاف است و انتقاد از او در فوتبال مصر در همین مدت کوتاه انتقاد به بیش از هشت سال حضور او در فوتبال ایران همین است. در همین راستا بار دیگر یکی از مربیان فوتبال مصر نفوذ کیروش را با وجود صعود این تیم تکذیب کرد.

عبدالعال، سرمربی پیشکسوت و فوتبال مصر درباره پیروزی این کشور مقابل مراکش گفت: کارلوس کی روش پرتغالی مطلقاً نقشی در برد این تیم ندارد! اما روحیه بازیکنان رمز این مرحله بود. روحیه و اراده بازیکنان از ابتدا تا پایان مسابقه مشخص بود.

وی همچنین برای بازی دیشب کی روش اضافه کرد: اگر در این تورنمنت قهرمان شوم کی روش را در فرودگاه می بوسم. بازیکنان مراکش برای نجات گل اول عقب نشینی کردند اما مصری ها واکنش خاصی برای بازگرداندن بازی داشتند.

عبدالعال با انتقاد از برخی بازیکنان گفت: مصطفی محمد از ابتدای بازی کاملا از خدمت تیم خارج شده و باید مقابل کامرون روی نیمکت بنشیند. علاوه بر این، عمر مارموش چیزی ارائه نمی دهد و ما اصلا حضور آنها را احساس نکردیم و باید به بازیکنان دیگر فرصت داد.

دیدگاهتان را بنویسید