واکنش رسانه های مصری به نتایج خوب کارلوس کی روش در تیم ملی مصر

واکنش رسانه های مصری به نتایج خوب کارلوس کی روش در تیم ملی مصر

روزنامه مصری الیوم السابع امروز از عملکرد رو به رشد و خوب تیم ملی فوتبال مصر خبر داد و کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی این تیم را بابا نوئل فوتبال مصر خواند.

رسانه های مصری گزارش دادند: انتخاب روزانه کارلوس کی روش در تیم ملی نشان می دهد که حق با او بوده و تمام تصمیمات فنی او در تیم موفق بوده است. او با تغییر بزرگی در نام بازیکنان جام عرب به موفقیت دست یافت و انتظارات مصری ها را برای صعود به جام جهانی 2022 قطر افزایش داد.

با وجود اینکه کارلوس کی روش سنت شکنی کرد و انحصار تیم های ملی را از دو باشگاه الاهلی و الزمالک لغو کرد، اما گام بزرگی در کشف نیاز به استعدادهای فوتبالی برداشت.

حسین فیصل یکی از این پدیده های فوتبال مصر در رده جوانان است. این بازیکن در ابتدای فصل در تیم سموه از باشگاه الزملک جدا شد و با درخشش در لیگ مورد توجه کی روش قرار گرفت. پرتغالی ها به این استعداد مصری فرصت حضور در مسابقات جام عرب را دادند و این بازیکن موفق شد یک گل و یک پاس گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی داشته باشد.

احمد رفعت دیگر پدیده مصری است که کی روش به فوتبال مصر معرفی کرد. این بازیکن در مسابقات کشورهای عربی با مصر توانایی های خود را به اثبات رساند و یکی از زیباترین گل های جام را مقابل اردن به ثمر رساند.

همچنین مروان داوداف عمر کمال، احمد یاسین، مهند لاشین و عمر مارموش از دیگر استعدادهای فوتبال مصر هستند که توسط کی روح به تیم ملی مصر دعوت شدند و آینده فوتبال مصر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید