تالار وزارت کشور میزبان کنسرت محمد معتمدی است


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877183

محمد معتمدی، خواننده ایرانی، 26 تیرماه پس از چهار سال وقفه برای کنسرت در تهران، جدیدترین اجرای زنده خود را در پایتخت اجرا خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخرین کنسرت محمد معتمدی خواننده ایرانی پس از چهار سال وقفه 26 تیرماه در وزارت کشور برگزار می شود.

محمد معتمدی که از منتقدان همیشگی روند کنسرت و نحوه فروش بلیت های زنده در سال های اخیر بوده، درباره این کنسرت نوشت: «چهار سال دیگر در تهران به روی صحنه می رویم. ما نه اسپانسر داریم و نه اسپانسر و مثل همیشه بیلبورد نداریم. ما فقط تو را داریم و البته خدا را. امیدوارم که ببینم “

این خواننده ایرانی که در سال های اخیر علاوه بر فعالیت در عرصه موسیقی دستگاهی ایران، در زمینه هایی مانند موسیقی پاپ نیز فعالیت می کند و آثار مختلف او در این زمینه در کنسرت پیش رو با استقبال مخاطبان مواجه شد، از جمله: آرام من. حالا وقتی رفتی “””” “بیابان”، “سوگند”، “انجیل باران”، “دستم را بگیر”، “عشق می نویسم”، “تو باور نمی کنی”، “گل” سنگ «سفر در شب»، درباره ایران «و تعدادی دیگر از آثار منتخب و محبوب را برای علاقه مندان اجرا می کند.

هنوز خبری از ارکستر موسیقی که محمد معتمدی را در این کنسرت همراهی می کند، در دست نیست، اما به نظر می رسد او این بار از ساختار ارکستری کنسرت های قبلی خود با تلفیقی از سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده کند.

معتمدی چندی پیش در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی موسیقی فاس در مراکش پیش از اجرای زنده آن در کاشان روی صحنه رفت. این خواننده ایرانی که برای سومین بار در جشنواره موسیقی حضور دارد، اجرای افتتاحیه را با ارکستری بزرگ اجرا کرد.

در این دوره جشنواره موسیقی فاس که یکی از معتبرترین جشنواره های موسیقی منطقه است با حضور هنرمندانی از کشورهای لبنان، مراکش، اسپانیا، فلسطین، فرانسه و هلند برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید