تایید صلاحیت ۴۹ داوطلب دیگر انتخابات مجلس در استان اصفهان

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد؛

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شورای نگهبان 49 نفر دیگر به واجدین شرایط استان اصفهان اضافه شده اند.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

مهدی سلیمانی ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علی (ع) گفت: در مرحله دوم نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیت نامزدهای دور دوازدهم اعلام می شود. انتخابات شورای اسلامی 49 نفر دیگر به افراد واجد شرایط تایید شده از استان اصفهان اضافه شدند.

وی ادامه داد: در مرحله اول 32 نفر و هم اکنون 49 نفر دیگر مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند که پیش از این تعداد داوطلبان واجد شرایط در استان اصفهان 492 نفر بود که به 573 نفر افزایش یافت.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تقسیم بندی حوزه های انتخابیه مردم مصوب شورای نگهبان که اخیرا تایید شده است، گفت: 24 حوزه انتخابیه در اصفهان، جرکویه، کهپایه، ورزنه و هرند هر کدام یک حوزه در حوزه نایین هستند. و خوروبیابانک یک نفر از حوزه انتخابیه نجف آباد تیران و کارون، یک نفر از حوزه کاشان، آران و بیدگل، 2 نفر از خمینی شهر، 1 نفر از حوزه انتخابیه شاهین شهر، 2 نفر از حوزه انتخابیه شهرضا، 1 نفر از حوزه انتخابیه گلپایگان. 2 نفر از حوزه لنجان 5 نفر از حوزه سمیرم، 2 نفر از حوزه فریدن، 6 نفر از حوزه فلورجان و یک نفر از حوزه نطنز.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تا 29 بهمن ماه که آخرین مهلت شورای نگهبان برای احراز صلاحیت کلیه متقاضیان است، احتمالاً با تایید صلاحیت تعدادی از متقاضیان دیگر که در مرحله احراز صلاحیت استانی تایید صلاحیت نشده اند یا واجد شرایط نبوده اند. هیأت نظارت با همکاری هیأت نظارت مرکزی. ، ما خواهیم ایستاد



آیا این خبر مفید بود؟