تجربه بهنوش بهتیاری از آزار جنسی

تجربه بهنوش بهتیاری از آزار جنسی

بهنوش بختیاری در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی از تجربه آزار جنسی خود گفت و اعلام کرد که در دادگاه به این موضوع رسیدگی می‌کند و در صورت نیاز نام آزارگرش را فاش می‌کند.

بهنوش بهتیاری گفت: در 26 سالی که از حضور و فعالیتم در سینما می گذرد، جز آخرین کارم هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده ام. ماجرا از این قرار است که یک زن متاهل، یک مرد متاهل و خیلی ها داریم، این آقا عمداً این پیشنهاد را به من داد و واکنش من چک و لگد و توهین بود. «عمق فاجعه این است که همسر و فرزند این مرد نیز روی صحنه حضور داشتند.

وی ادامه داد: چون جواب این آقا را ندادم هزار تن از حقم را ندادند، یک روز مرا سوار ماشینشان کردند و از شورآباد کوم به سمت تهران حرکت کردیم، من را کیلومترها از خانه برد، گفتم. او را نگه دارد . توجهی نکرد تا اینکه بالاخره با 110 تماس گرفتم. «به من گفت اگر با من سازش کنی، پول را به تو می دهم. من هم یک لگد از پشتش زدم و گفتم خاک بختیاری روی سرم اگر برای پول درست کنم.

وی در پایان گفت: اما موضوع حقوق را از طریق قوه قضائیه پیگیری کردم و در صورت نیاز اسامی آنها را اعلام خواهم کرد. در حال حاضر من هم با جنبش میتو موافقم، چون هرکسی پول درآورده فکر می کند می تواند به سینما بیاید و «دوست دارد هر کاری می خواهد بکند».

دیدگاهتان را بنویسید