بهنوش بهتیاری در کنار بازیگر پیشکسوت تلویزیون! + عکس

بهنوش بهتیاری در کنار بازیگر پیشکسوت تلویزیون!  + عکس

رامین پرچمی با به اشتراک گذاشتن عکس خود در کنار بهنوش بختیاری صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد.

او در توضیح این عکس نوشت:

«این عکس را دیشب، عصری که به دعوت بهنوش بهتیاری برای شرکت در مراسم افطاری ایشان که با حضور جمعی از هنرمندان و همکاران عزیزم برگزار شد، گرفتم. فقط یک مهمانی که می توانستم به عنوان یک مهمان جدید شرکت کنم و نتیجه آن یک جمع و نوستالژی و تبادل تعارف بین جمعی از دوستان و تعدادی شماره تلفن برای آرشیو (!) و شام و خداحافظی و دوباره باشد. !!

اما این پست همانطور که احتمالا دیده اید یا خواهید گفت حاوی دو فایل ویدئویی نیز هست که در توضیح آن ها باید بگویم که وسط یک مهمانی دوست خوبم بابک نوری مهربان و دلسوز شرمنده عادتش در ماه های اخیر باعث شد دوباره شرمنده و سپاسگزارم باشم. !! و با سخنرانی نسبی در مورد چرایی بیکاری یا کم کاری (یا شاید ممنوعیت فعالیت!) توسط برخی از هنرمندان مشهور (!) از جمله من! شکایت های منطقی و دوستانه با گریه بابک بیشتر و بیشتر احساسی و جدی می شد! (منظورم این است که او در واقع اشک های خودش را ریخت!) من بیشتر توضیح نمی دهم و پیشنهاد می کنم داستان اصلی را در طول این پست تماشا کنید.

اما برای من این تمام ماجرا نبود! گلایه ها، پیشنهادها، عریضه ها و خلاصه های بابک جان به وضوح در دل مجری مراسم بهنوش بهتیاری جای دارد. نقش های اصلی) مینی سریالی که حدود دو ماه دیگر به عنوان اولین تجربه در این زمینه کارگردانی برای شبکه سینمای خانگی خواهد ساخت…! پیشنهادی که در این ناامیدی وصف ناپذیر، برای من بسیار ارزشمندتر و دلخراشتر از آن چیزی بود که باید باشد! پیشاپیش از شما خانم بختیاری عزیز ممنونم و بهنوش جان مهربان را مدیون شما هستم!

اما یک ویدیوی کوتاه دیگر در این پست وجود دارد که حتماً آن را خواهید دید همین فوق العاده است. من آن را ضبط کردم و بلافاصله در صفحه اینستاگرامش با حدود 9 میلیون دنبال کننده قرار دادم و از این نظر شرمنده ام شد! (توضیح دهید که زاویه این فیلم کمی بیشتر از آن چیزی است که در صفحه ایشان وجود دارد، اما فقط زاویه آن متفاوت است و اصل داستان همان است که بود! می توانید به صفحه خانم بختیاری در اینستاگرام مراجعه کنید و مقایسه کنید. این دو فیلم برای تایید این ادعا “درک!”

دیدگاهتان را بنویسید