تحسین ستاره استقلال از هافبک سابق آبی پوشان

تحسین ستاره استقلال از هافبک سابق آبی پوشان

یدالله اکبری درباره شرایط تیم استقلال گفت: آبی پوشان بعد از شکست مقابل تراکتور و سپاهان وضعیت خوبی نداشت اما سه پیروزی متوالی مقابل ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان روحیه و روحیه بازیکنان را تقویت کرد. و این تیم دوباره در کورس قهرمانی قرار دارد با دو باخت استقلال از صدر جدول فاصله دارد اما سه پیروزی متوالی فاصله را از هشت امتیاز به سه امتیاز کاهش داده و حالا آبی پوشان با انگیزه مضاعف در لیگ بازی می کنند. .

وی افزود: اگر دقت کنید خط هافبک استقلال در سه بازی که این تیم برده عملکرد فوق العاده خوبی داشته است و هر وقت هافبک ها خوب کار کنند خط حمله استقلال هم گل می خورد. در سه بازی اخیر آرش رضاوند و سعید مهری بازی های بی نقصی را در خط هافبک انجام دادند و نشان دادند که اگر آماده باشند، مهاجمان استقلال پاس های خود را به گل تبدیل خواهند کرد.

اکبری همچنین گفت: استقلال باید این ثبات را حفظ کند و به همین شکل زیبا در لیگ به بازی خود ادامه دهد و امتیازات لازم را کسب کند. به نظر من هنوز زمان زیادی به لیگ باقی مانده و استقلال می تواند به بالای جدول برسد.

هافبک سابق آبی پوشان درباره دیدار استقلال مقابل پیکان گفت: پیروزی در این دیدار بسیار مهم است و استقلال باید مانند بازی های گذشته صاحب خط هافبک شود.با توجه به وجود ستاره ای به نام مهدی قیدی که می تواند هر دفاعی را از بین ببرد، فقط ارسال کنید. او از پشت دفاع پاس می دهد تا با سرعت و تکنیک خود خط دفاعی پیکان را بشکند و استقلال گل بزند. فکر می کنم برد آبی پوشان در این دیدار دور از انتظار نیست و استقلال می تواند با دو یا سه گل حریف را شکست دهد و به روند صعودی خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید