هافبک سابق استقلال مدعی برتری آبی هاست

هافبک سابق استقلال مدعی برتری آبی هاست

علی حاج اکبری به گفته ناصر حجازی اولین بازیکن کرمانی استقلال شد که به این تیم پیوست. وی در خصوص آخرین شرایط این تیم به خبرورزشی گفت: استقلال در 12 هفته اخیر روند خوبی را در پیش گرفته و از نظر فنی به نظر من بهترین فوتبال را در بین تیم های لیگ برتر ارائه می دهد.

وی افزود: در دیدار مقابل فولاد خوزستان به هافبک ها و مهاجمان حریف اجازه بازی و ایجاد موقعیت را ندادیم. لوسیانو پریرا عملا اسیر مدافعان استقلال شد و هافبک های فولادی زیر فشار بازیکنان استقلال قرار گرفتند. به همین دلیل دیدید که استقلال در 90 دقیقه برتری قابل توجهی نسبت به حریف داشت و این گل دیدنی نیز باعث شد تا استقلال همچنان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

هافبک سابق استقلال تهران ادامه داد: بازی اراک مقابل آلومینیوم قطعا بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود چرا که شاگردان رسول خطیبی انگیزه بالایی برای پیروزی در خانه دارند. آلومینیوم اراک یکی از تیم های برتر جدول رده بندی است و هر طور شده می خواهد استقلال را شکست دهد. امیدوارم شاهد بازی خوب و دیدنی دو تیم باشیم.

حاج اکبری درباره نقش فرهاد مجیدی در موفقیت استقلال به خبرورزشی گفت: فرهاد جنسیت بازیکنان استقلال را به خوبی می شناسد و می داند در چه شرایطی از کدام بازیکن استفاده کند. به خصوص در خط دفاعی که کمترین گل خورده را داریم و هماهنگی زیادی بین بازیکنان در خط دفاعی وجود دارد. به نظر من اگر استقلال به صدر جدول رده بندی رسیده است تنها دلیلش قدرت فنی و مدیریتی فرهاد مجیدی است که توانسته به خوبی تیم را سازماندهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید