تحویل 13000 خانه شخصی به پرسنل ارتش


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918798

فرمانده کل نیروی زمینی از واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی و ۱۳ هزار واحد مسکونی شخصی به کارکنان ارتش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم افتتاحیه خانه های سازمانی مهر ولایت که صبح امروز در تهران و همرزمان سراسر کشور برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در دستور کار است. زیرا انتصاب من رسیدگی به معیشت و حل مشکلات مسکن کارکنان است. و بر این اساس در هر دو حوزه مسکن شخصی و ساماندهی کار کرده ایم و تاکنون 13000 مسکن شخصی در این مدت تحویل شده و تقریباً عقب ماندگی ها جبران شده است، البته این بدون احتساب مسکن تعاونی است.

وی ادامه داد: امیدواریم مشکلات مسکن حل شود. در این مدت تلاش کردیم تا پرسنل ارتش را با طرح کوثر اسکان دهیم. در حال حاضر موفق به ساخت بیش از 60 هزار واحد سازمانی شده ایم و با برنامه ریزی های پیش بینی شده در سال 1403 که مسکن مهر ولایت آماده تحویل است، دیگر مشکلی در زمینه مسکن پرسنل ارتش نخواهیم داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به مشکلات ساخت و سازهای مسکونی در ارتش در گذشته گفت: اقدامات انجام شده منجر به این شد که تقریباً در حوزه ساخت و ساز مشکلی نداشته باشیم و 1208 واحد مسکونی سازمانی افتتاح می شود. به طور همزمان در تهران و سراسر جهان امروز.

امیر موسوی گفت: نهضت مسکن در ارتش آغاز شد و بیشتر مرهون حاکمیت جهادی امیر حیدری است که در کنار دیگر مسئولان و فرماندهان با کار جهادی اقدامات گسترده ای در حوزه مسکن سازی انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید