ترافیک نیمه شلوغ در استان قزوین/ محدودیت های ترافیکی از امروز آغاز شد


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816718

سرهنگ فرهاد ذاکریمانس گفت: از صبح امروز تردد در محورهای استان به صورت مستمر آغاز شده و احتمال می رود در ساعات آینده به اوج خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در خصوص وضعیت جاده ها در محورهای مواصلاتی استان گفت: قزوین می نویسد.

وی افزود: از صبح امروز محدودیت تردد تریلرها و کامیون ها بدون احتساب سوخت و مواد فاسدشدنی در محور کرج – قزوین و جاده قدیم قزوین – رشت آغاز شده و تا ساعت 12 امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه با قدردانی از رانندگان به دلیل رعایت قوانین طی روزهای گذشته گفت: انتظار داریم در این لحظات پایانی و در زمان تحویل سال رانندگان برای رسیدن به مقصد عجله نکنند. “

ذاکرمان گفت: معمولا خستگی و خواب آلودگی رانندگان پس از یک رانندگی طولانی دلیل واژگونی خودروها در جاده های کشور است؛ خوشبختانه از هم اکنون برنامه های مفرح و مفرح نوروزی در مجموعه های بین جوامع سراسر کشور به ویژه استان قزوین برگزار می شود که توصیه می شود پس از چند ساعت رانندگی دقایقی توقف کرده و خستگی را از خود دور کنند.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی تردد در روزهای گذشته گفت: از رانندگان انتظار داریم تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه سرعت مجاز را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه در پایان با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان در اولویت کاری پلیس قرار دارد گفت: پلیس آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان را به صورت شبانه روزی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید