ترس رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه اسرای فلسطینی


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894118

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی از نگرانی شدید دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه جدید در زندان‌های رژیم صهیونیستی و همزمان با قیام مردم فلسطین در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی نسبت به احتمال آغاز انتفاضه اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و همزمان قیام مردم فلسطین در کرانه باختری هشدار می دهند.

در همین راستا شبکه تلویزیونی هفت رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه جدید در زندان ها و همچنین مناطق کرانه باختری به شدت نگران هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: بیش از هزار زندانی فلسطینی در اعتراض به عمل نکردن سازمان زندان ها به وعده های خود اعلام کرده اند که از روز پنجشنبه هفته جاری اعتصاب غذای دسته جمعی خود را آغاز می کنند.

شبکه تلویزیونی هفت رژیم صهیونیستی با عنوان «قیام عمومی اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی» به اقدامات اسرای فلسطینی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که جنبش اسرای فلسطینی روز گذشته اعلام کرد که 1000 اسیر فلسطینی از روز پنجشنبه هفته جاری در راستای مبارزه با رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

دیدگاهتان را بنویسید