این سازمان خودگردان خواستار بررسی وضعیت اسرای فلسطینی شد


ساعت: 05:50
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880370

تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تحقیقات بین المللی درباره صحت شهادت این اسیر فلسطینی و وضعیت اسیران در زندان های رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت النشره، تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تحقیقات بین المللی درباره صحت شهادت این اسیر فلسطینی و وضعیت اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی شده است.

بر اساس این گزارش، تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه جهانی به رهبری شورای حقوق بشر خواسته است تا درباره صحت شهادت این زن فلسطینی و وضعیت اسیران در زندان های رژیم صهیونیستی تحقیقات بین المللی انجام دهد.

تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای نیروهای اشغالگر را مسئول شهادت سعدیه فرج الله، زن فلسطینی اسیر در زندان دیمون رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این زن فلسطینی با قصور عمدی پزشکی مواجه شد.

در این بیانیه آمده است: اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی مورد شکنجه عمدی و بی توجهی پزشکی قرار می گیرند و این امر منجر به شهادت 230 اسیر فلسطینی شده است.

این بیانیه می افزاید که موضوع اسرا از اولویت های مردم و رهبران فلسطین است.

لازم به ذکر است که رسانه های فلسطینی گزارش دادند که سعدیه فرج الله اسیر فلسطینی بامداد شنبه در زندان رژیم صهیونیستی جان باخت.

امجد النجار، مدیر باشگاه اسرای فلسطینی در الخلیل به روزنامه العربی الجیدید گفت: این زن فلسطینی 68 ساله در زندان دیمون اسیر بود. وی از چندین بیماری مزمن از جمله دیابت رنج می برد و در شرایط خطرناکی قرار داشت و در نهایت در نتیجه سیاست غفلت و سهل انگاری پزشکی سازمان زندان های صهیونیستی کشته شد. این شهید زن فلسطینی چند ماه پیش در حوالی مسجد ابراهیمی شهر الخلیل به اتهام تلاش برای حمله به نظامیان صهیونیست با سلاح سرد دستگیر شد و تاکنون حکمی برای وی صادر نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید