رویارویی مسلحانه فلسطینی ها در خدمت سازمان های خودگردان صهیونیست ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین صبح سه شنبه با یورش به شهر نابلس «مصعب آستیه» مبارز و اسیر فلسطینی آزاد شده از زندان های رژیم موقت صهیونیستی را دستگیر کردند.

رزمندگان و نیروهای مقاومت فلسطینی در واکنش به خدمات خوب سازمان خودگردان به صهیونیست های کودک کش، با تیراندازی و پرتاب مواد محترقه سعی در عقب راندن نیروهای امنیتی و جلوگیری از دستگیری اشتی کردند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، مبارزان فلسطینی در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای خودگردان، خیابان های اصلی شهر نابلس را بستند و به سمت مقر این نیروها که آسیه در آنجا بازداشت شده بود، تیراندازی کردند.

گروه فلسطینی آرین الاسود در نابلس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: از دستگیری مصعب آستیه توسط دستگاه های امنیتی سازمان خودگردان متاسفیم. سلاح های ما به سمت اشغالگران است، بنابراین آنها را از هدف خود دور نگه دارید [به سمت خودتان] نچرخید ما به مقامات دستگاه هشدار می دهیم که به مصعب آسیبی نرسانند و او را به اشغالگران تحویل ندهند زیرا عواقب آن وخیم خواهد بود.

ماهرالاحرص از رهبران جنبش مقاومت «جهاد اسلامی» نیز درباره رقص خوب این سازمان خودگردان برای رژیم تروریستی اسرائیل تاکید کرد: جنایت ربودن مصعب استیه شرم آور و ناراحت کننده است و مردم ما آن را رد می کنند. مردم فلسطین و مقاومت نمی توانند اقدامات دستگاه های امنیتی دولتی را که در خدمت اشغالگران است بپذیرند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که در پی تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات به سوی مبارزان فلسطینی، چندین نفر مجروح شدند.

جنبش مقاومت حماس نیز با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت دستگیری آسیه، خواستار آزادی هر چه سریعتر و عدم تحویل وی به رژیم صهیونیستی شد.

در این بیانیه آمده است: دستگیری مصعب آستیه لکه ننگ جدیدی بر پیشانی سازمان های خودگردان و پرونده سیاه هماهنگی امنیتی آنهاست. [با اسرائیل] و- ما خواستار آزادی فوری آشتیه و تمامی مبارزان مقاومت و بازداشت شدگان سیاسی هستیم. همزمان با ادامه کشتار، دستگیری، یهودی سازی و شهرک سازی دشمن، سازمان های خودگردان با ادامه هماهنگی امنیتی، ظلم به مردم ما و شکار و دستگیری رزمندگان مقاومت، با آنها (متجاوزان صهیونیست) همذات پنداری می کنند.

چندی پیش جوانان و رزمندگان فلسطینی برای جلوگیری از تجاوزات صهیونیست ها به شهر نابلس وارد درگیری مسلحانه با صهیونیست ها شدند تا خود را به مجموعه مقبره یوسف برسانند که با همراهی نیروهای امنیتی سازمان خودگردان.

دیدگاهتان را بنویسید