رویارویی نیروهای مقاومت فلسطین با حمله نظامی صهیونیست ها به نابلس


ساعت: 06:58
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913044

منابع خبری صبح چهارشنبه از مقابله نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست به نابلس خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گردان نابلس از نیروهای مقاومت فلسطین به سمت نیروهای نظامی صهیونیستی که در خیابان قدس نابلس در حال حمله به این شهر بودند تیراندازی کرد.

بر اساس این گزارش، مجاهدان تیپ القدس شاخه نابلس نیز با بسته های انفجاری به خودروهای زرهی نظامیان صهیونیست در شرق نابلس حمله کردند.

از سوی دیگر گروه مقاومت «ارین الاسود» در بیانیه ای اعلام کرد که این نیروها به همراه گردان نابلس در رویارویی با نیروهای صهیونیست در این شهر شرکت کردند.

نظامیان صهیونیست در حمایت از تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست که بر سر قبر حضرت یوسف (ع) در نابلس رفته بودند با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

بر اثر درگیری در شهر نابلس، 6 فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی مجروح و یک نوجوان نیز کشته شد.

در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری، عملیات ضد صهیونیستی در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است. به گونه ای که رهبران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم ناتوانی خود را در مقابله با این عملیات ها تشخیص داده و نسبت به گسترش آن هشدار می دهند.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید