حمله نیروهای مقاومت فلسطین به خودروی نظامیان صهیونیست


ساعت: 06:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897258

گردان های شهدای الاقصی از حمله بامداد چهارشنبه به خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در شمال شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گردان های شهدای الاقصی اعلام کردند که یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در نزدیکی ایست بازرسی الجلما واقع در شمال شهر جنین تیراندازی کردند.

رسانه های صهیونیستی همچنین از زخمی شدن 2 فلسطینی در تبادل آتش بین ارتش رژیم و نیروهای فلسطینی در نزدیکی پاسگاه الجلمه خبر دادند.

پیشتر رونن بار، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شبک) از افزایش 30 درصدی تیراندازی ها علیه صهیونیست ها در کرانه باختری خبر داده بود.

رژیم صهیونیستی اکنون از اوضاع متشنج کرانه باختری به شدت وحشت زده است و تمام تلاش خود را برای کنترل اوضاع در منطقه به کار می گیرد.

در همین راستا، بنی گانتز، وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی، پنجشنبه گذشته گفت که این رژیم حملات خود به کرانه باختری را تشدید کرده و بر تعداد نیروهای خود در آن منطقه خواهد افزود.

به گزارش رسانه های فلسطینی، شهرک صهیونیست نشین کرمی زور اخیرا توسط چند فلسطینی گلوله باران شد و ایست بازرسی آتارا واقع در شمال رام الله نیز با بمب های دست ساز مورد حمله قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید