درگیری مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در جنین

بر اساس این گزارش، گردان جنین در پیامی در توئیتر اعلام کرد: گردان جنین در جریان تیراندازی دسته جمعی، اقدام یگان ویژه را در اطراف اردوگاه مشاهده و آن را هدایت کرد.

گردان جنین افزود: رزمندگان ما به شدت در حال نبرد هستند و به سوی سربازان اشغالگر تیراندازی کرده اند.

گردان جنین همچنین اعلام کرد که به سمت سربازان صهیونیست در اطراف یکی از خانه های محاصره شده در محله شرقی جنین تیراندازی کرده است.

این گردان در عین حال گفت که عملیات همچنان ادامه دارد و نظامیان صهیونیست به طور کامل جنین را ترک نکرده اند و یک خانه در محاصره است.

در همین حال، هلال احمر فلسطین از مجروح شدن سه فلسطینی در حمله شامگاه یکشنبه نیروهای اشغالگر به جنین و درگیری میان مقاومت فلسطین و آنها خبر داد.

یوسی یوشوا، خبرنگار جنگی روزنامه یدیعوت آحارونوت، پیشتر اعتراف کرده بود که دولت جدید رژیم صهیونیستی قادر به توقف عملیات مقاومت فلسطین علیه سربازان و شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری نخواهد بود.

یوسی یوشوا افزود وزرای حاضر در کابینه آینده باید از هرگونه اظهار نظر و قولی که نمی توانند به آن عمل کنند اجتناب کنند.

یوشوا اظهار داشت که کابینه آینده نمی تواند به کارهایی فکر کند که دولت فعلی نمی تواند انجام دهد و دولت جدید قادر به توقف عملیات فلسطین نخواهد بود.

این خبرنگار صهیونیست اعلام کرد که دستگاه های امنیتی اسرائیل ابزاری برای توقف عملیات انفرادی فلسطینی ها ندارند.

یوسی یهوشوا گفت: شبک و ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری دستگاه های امنیتی فلسطین تلاش کردند گروه مقاومت آرین الاسود را در نابلس منهدم کنند اما موفق نشدند.

لازم به ذکر است امسال بیشترین تعداد عملیات مقاومت در کرانه باختری به ثبت رسیده است. همچنین تلفات صهیونیست ها در سال 2022 با کشته شدن 29 شهرک نشین و نظامی نسبت به 17 سال گذشته بی سابقه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید