حمله نظامیان صهیونیست به جنین و قدس اشغالی

بر اساس این گزارش، پس از حمله نظامیان صهیونیست به روستای فقه، جوانان فلسطینی با آنان درگیر شدند.

این گزارش می افزاید: نظامیان صهیونیست برای مقابله با جوانان فلسطینی اقدام به شلیک و پرتاب گاز اشک آور و بمب های صوتی کردند که در نتیجه تعدادی از فلسطینی ها مجروح شدند.

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست به شهرک حزمه واقع در شمال شرق بیت المقدس نیز حمله کردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

از سوی دیگر، جوانان فلسطینی با بسته های انفجاری به پاسگاه نظامیان صهیونیست در قلندیه واقع در شمال قدس اشغالی حمله کردند.

ساعاتی پیش منابع صهیونیستی گزارش دادند اتوبوس حامل لیمور هار حزب به رهبری ایتمار بن گافیر، صهیونیست راستگرا در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین مافو دوتان واقع در جنوب غربی جنین هدف گلوله قرار گرفت.

در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری، عملیات ضد صهیونیستی در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است. به گونه ای که رهبران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم ناتوانی خود را در مقابله با این عملیات ها تشخیص داده و نسبت به گسترش آن هشدار می دهند.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید