حمله نظامیان صهیونیست به شهر جنین/ فلسطینی شهید شد

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در ساعات پایانی دوشنبه شب از چند محور با ده ها خودروی نظامی به شهر جنین حمله کردند.

شاهدان عینی گفتند که تعداد زیادی از جیپ های نظامی رژیم اشغالگر به جنین حمله کرده و گاز اشک آور پرتاب کردند.

منابع فلسطینی همچنین از درگیری میان فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر در مناطق مختلف جنین و آتش زدن لاستیک ها در جاده ها برای جلوگیری از حرکت نیروهای صهیونیست خبر دادند.

نظامیان صهیونیست به منزل شهید رعد حازم در شهر جنین حمله کردند. شاهدان عینی گزارش دادند که ارتش رژیم اشغالگر برق اردوگاه جنین را قطع کرده و تک تیراندازها را در اطراف شهر مستقر کرده است.

در همین حال منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان تیراندازی و حمله نظامیان صهیونیست به شهر جنین خبر دادند.

محمد موسی سبانه، جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. منابع فلسطینی همچنین از زخمی شدن 5 فلسطینی دیگر در تیراندازی نیروهای اشغالگر در جنین خبر دادند.

همزمان شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در ارتش این رژیم اعلام کرد که انتفاضه پیش رو با انتفاضه اول در سال 1987 و انتفاضه الاقصی در سال 2000 متفاوت خواهد بود و تفاوت آن در تقویت انتفاضه آینده است. عملیات مقاومت علیه ارتش اسرائیل

به گفته منابع نظامی رژیم صهیونیستی، تمامی دستگیری های نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری با تیراندازی و سنگ پرانی فلسطینی ها مواجه شده است و عملیات مقاومت در اکثر مناطق کرانه باختری در جریان است.

بر اساس این گزارش، محافل نظامی در تل آویو به این نتیجه رسیده اند که موج عملیات فلسطین در حال گسترش است و تنها در ده روز گذشته 6 عملیات مقاومت انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید