شهادت 2 فلسطینی در حمله صهیونیست ها به جنین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک نوجوان 17 ساله در جریان درگیری بین فلسطینی ها و ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری رود اردن خبر داد. پیش از آن نیز یک نوجوان 17 ساله دیگر کشته شد.

وزارت بهداشت فلسطین نیز از مجروح شدن 11 نفر دیگر بر اثر گلوله های واقعی خبر داد که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

صبح روز شنبه سربازان اسرائیلی به شهر جنین حمله کردند و قصد داشتند یکی از مبارزان فلسطینی را دستگیر کنند، اما با مقاومت جوانان ساکن در این شهر مواجه شدند.

به گزارش سایت فلسطین الیوم، در این بین یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و واژگون شد و نظامیان داخل آن نیز مجروح شدند. به گفته گردان مقاومت جنین، یک رگبار گلوله به سمت آن خودرو ارسال شده و باعث واژگونی آن شده است.

«محمد السوس» و «احمد محمد الدرغمه» دو نوجوان شهید در این حملات هستند. حال سه تن از قربانیان وخیم است.

عملیات مقاومت مسلحانه علیه نیروهای صهیونیستی در کرانه باختری مدتی است که افزایش یافته است و در همین راستا، عبداللطیف الکانو، سخنگوی حماس در 11 اکتبر گفت که عملیات تیراندازی مکرر در مناطق مختلف کرانه باختری، آخرین مورد در نابلس و جنین، همسو با انقلاب هستند، مردم بیشتری نسبت به حمله به مسجد الاقصی و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان واکنش نشان می دهند.

در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته اعتراف کرد که دو نظامی خود در درگیری شامگاه چهارشنبه در دیرالخطب واقع در شرق نابلس زخمی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید