شهادت یک دختر نوجوان فلسطینی در حمله صهیونیست ها به جنین

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «جنی مجدی عصام» نوجوان 16 ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست از ناحیه سر جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است که گردان سرایا القدس ژنین شامگاه یکشنبه اعلام کرد که یگان ویژه ای از نظامیان رژیم صهیونیستی به اطراف اردوگاه جنین رسیده و آن را به سمت مقاومت فلسطین هدایت کردند.

بر اساس این گزارش، گردان جنین در پیامی در توئیتر اعلام کرد: گردان جنین در جریان تیراندازی دسته جمعی، اقدام یگان ویژه را در اطراف اردوگاه مشاهده و آن را هدایت کرد.

گردان جنین افزود: رزمندگان ما به شدت در حال نبرد هستند و به سوی سربازان اشغالگر تیراندازی کرده اند.

گردان جنین همچنین اعلام کرد که به سمت سربازان صهیونیست در اطراف یکی از خانه های محاصره شده در محله شرقی جنین تیراندازی کرده است.

این گردان در عین حال گفت که عملیات همچنان ادامه دارد و نظامیان صهیونیست به طور کامل جنین را ترک نکرده اند و یک خانه در محاصره است.

در همین حال، هلال احمر فلسطین از مجروح شدن سه فلسطینی در حمله شامگاه یکشنبه نیروهای اشغالگر به جنین و درگیری میان مقاومت فلسطین و آنها خبر داد.

یوسی یوشوا، خبرنگار جنگی روزنامه یدیعوت آحارونوت، پیشتر اعتراف کرده بود که دولت جدید رژیم صهیونیستی قادر به توقف عملیات مقاومت فلسطین علیه سربازان و شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید