شهادت یک نوجوان 16 ساله فلسطینی صهیونیست


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878311

تندروهای صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی را در کرانه باختری تیراندازی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهادت یک نوجوان فلسطینی که در شهر سالواد در رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، صبح امروز (شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ما، عبدالله محمد حمد که به شدت مجروح شده بود توسط صهیونیست ها دستگیر و پس از مدتی کشته شد.

اخیراً یک فلسطینی دیگر به نام احمد سلیم غانم در نابلس کرانه باختری به ضرب گلوله جنگنده های صهیونیست به شهادت رسید.

رسانه های فلسطینی نیز جمعه گذشته از کشته شدن سه فلسطینی به ضرب گلوله افراط گرایان صهیونیست در جنین در شمال کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای تعداد شهدا را سه تن اعلام کرد و افزود: هشت تن دیگر به ضرب گلوله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

همچنین گزارش سالانه مجمع ملی شهدای فلسطین (انجمن ملی خانواده های شهدای فلسطین) نشان می دهد که در سال گذشته 357 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده اند.

محمد صبیحات، دبیرکل انجمن می گوید که بر اساس تحقیقات میدانی و مطالعات انجام شده در استان های مختلف، تمامی این شهدا از ابتدای سال 1390 تا آخرین روز سال جاری به شهادت رسیده اند.

به گزارش سایت عربی 48، 19 درصد از این شهدا را زنان فلسطینی تشکیل می دهند که این رقم از زمان اشغال فلسطین در سال 1948 بی سابقه بوده است.

این گزارش خاطرنشان می کند که 22 درصد شهدا را کودکان تشکیل می دهند و سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، این رژیم را به ارتکاب جنایات بیشتر علیه فرزندان ملت فلسطین تشویق کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید