حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی


ساعت: 03:44
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1905985

منابع خبری صبح چهارشنبه از حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی در مناطقی در جنوب کرانه باختری و قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی علیه اشغالگری و تجاوزات این رژیم در منطقه بیت عمرو واقع در شمال الخلیل حمله کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله تلاش کردند معترضان را متفرق کنند.

منابع محلی از زخمی شدن تعدادی فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور و ضرب و شتم نظامیان صهیونیست خبر دادند.

همزمان درگیری شدیدی بین معترضان و نظامیان صهیونیست در شهرک التور واقع در قدس اشغالی گزارش شد.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به این شهرک حمله کردند و با مقاومت جوانان فلسطینی مواجه شدند.

بامداد سه شنبه وزارت بهداشت فلسطین از شهادت 6 فلسطینی به نام های حمدی محمد صبری شرف (35 ساله)، حمدی صبیح رمزی قائم (30 ساله)، وادی صبیح الحوح (31 ساله)، علی خالد عمر خبر داد. عنتر (26 ساله)، مشعل زهی، احمد بغدادی (27 ساله)، قاسی محمود التمیمی (20 ساله) و 21 نفر دیگر در جریان حمله نظامیان صهیونیست به دو شهر نابلس و رام الله در کرانه باختری رود اردن زخمی شدند. .

شرایط این روزها در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری بسیار خاص است و مبارزان فلسطینی به هر نحوی پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و این شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب ایجاد کرده است.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید