حمله نظامیان صهیونیست به جنوب کرانه باختری


ساعت: 07:31
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901479

منابع خبری شامگاه چهارشنبه از حمله نظامیان صهیونیست به مناطقی در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری و درگیری با جوانان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نظامیان صهیونیست به منطقه باب الزاویه و دیرالمناره واقع در مرکز شهر الخلیل حمله کردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در این حمله به سوی فلسطینی ها بمب صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند.

همچنین شهرک نشینان صهیونیست به چهار شهروند فلسطینی در شهر بت یام در فلسطین اشغالی حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر چهارشنبه برای دستگیری یک جوان فلسطینی تحت تعقیب وارد روستای دیرالخطاب در شرق شهر نابلس شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که علا ناصر احمد زوگل فلسطینی 21 ساله در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در روستای دیر الخطاب در شرق نابلس از ناحیه سر مجروح و به شهادت رسید.

شرایط این روزها در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری بسیار خاص است و مبارزان فلسطینی به هر نحوی پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و این شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب ایجاد کرده است.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید