رویارویی مسلحانه فلسطینی ها با تجاوزات صهیونیست ها در کرانه باختری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه های عربی بامداد دوشنبه از وقوع درگیری مسلحانه میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان تروریست صهیونیستی در شهر الصلواد واقع در کرانه باختری خبر دادند.

روزنامه یهودی «یدیوت آحارونوت» گزارش داد که یک پست نظامی رژیم صهیونیستی موقت در نزدیکی رام الله مورد حمله فلسطینیان قرار گرفت.

شبکه چهاردهم تلویزیون این رژیم نیز از تیراندازی دو فلسطینی به سمت نیروهای صهیونیستی خبر داد که یکی در نزدیکی منطقه افرا و دیگری در نزدیکی منطقه ایثار در کرانه باختری رود اردن بود.

اگرچه رسانه های صهیونیستی در ابتدا سعی کردند این رویارویی مسلحانه فلسطینی ها با تهاجم نیروهای اشغالگر به کرانه باختری را بدون تلفات و جراحت نشان دهند، اما گفته می شود یک اسرائیلی مجروح شده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از منابعی به زبان عبری نوشت که در جریان درگیری در نزدیکی شهرک صهیونیستی «نافع زوف» که در اراضی روستاهای نبی صالح در رام الله ساخته شده بود، یک نظامی اسرائیلی زخمی شد.

یدیعوت در ادامه مدعی شد: گردان های شهدای الاقصی مسئولیت تیراندازی به نیروهای اسرائیلی در نزدیکی سالواد در شرق رام الله را بر عهده گرفتند.

دقایقی بعد خبرگزاری شهاب به نقل از منابع محلی از استقرار گسترده نیروهای اشغالگر در ورودی روستاهای تل و مادامه در نابلس خبر داد.

سخنگوی ارتش اسرائیل یکشنبه هفته گذشته گفت اتوبوسی که شهرک نشینان را به کرانه باختری منتقل می کرد، زیر آتش فلسطینی ها قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید