ده ها فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست زخمی شدند


ساعت: 05:54
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1911987

منابع خبری بامداد شنبه از زخمی شدن ده ها فلسطینی در پی تظاهرات فلسطینیان علیه اشغال کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در درگیری بین ارتش رژیم صهیونیستی و معترضان فلسطینی علیه اشغالگری در بیت دایان واقع در شرق نابلس، 23 فلسطینی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات دیگری در شهرهای بیته، جبل صبیح، کفرکادوم، الخلیل، سلفیت و طولکرم برگزار شد که نیروهای صهیونیستی به شدت به این تظاهرات حمله کردند که منجر به زخمی شدن ده ها فلسطینی شد.

حمله به معترضان فلسطینی به اشغالگری رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری، عملیات ضد صهیونیستی در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است. به گونه ای که رهبران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم ناتوانی خود را در مقابله با این عملیات ها تشخیص داده و نسبت به گسترش آن هشدار می دهند.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید