ترکیب استقلال برای دربی چگونه است؟

ترکیب استقلال برای دربی چگونه است؟

مهم ترین ابهام در ترکیب استقلال به مدافعان این تیم برمی گردد. هنوز مشخص نیست مجیدی با سیستم مورد علاقه خود یعنی استفاده از سه مدافع تیمش را به پرسپولیس می فرستد یا تصمیم می گیرد با چهار مدافع در دربی بازی کند. هر کدام از این دو ترکیب دفاعی، مشخص نیست که رافائل سیوا در ترکیب اصلی خواهد بود یا روزبه چسمی.

در صورتی که محمد دانشگر شرایط حضور در دربی را داشته باشد – که احتمال آن بسیار زیاد است – ممکن است در کنار سیلوا و عارف گلامی، سه مدافع میانی استقلال برای این دیدار باشد. البته مجیدی با توجه به حساسیت دربی می تواند از روزبه چشمی در ترکیب اصلی خود استفاده کند.

گفوری یا حردانی؟ حردانی از زمانی که به استقلال پیوست، گزینه اصلی مجیدی برای بازی در پست هافبک راست بوده و وریا گفوری هم به عنوان ذخیره وارد زمین شده و البته با ورودش به زمین، بازیکنی تاثیرگذار از خود نشان داده است. تجربه گفوری بسیار بیشتر از صالح حردانی جوان است و سابقه دربی و انگیزه بالای این بازیکن برای بازی مقابل پرسپولیس می تواند او را به ترکیب اصلی خود برساند. اما شاید مجیدی به چیزهایی فکر می کند که می خواهد از حردانی در ترکیب اصلی استفاده کند اما به نظر می رسد شانس کاپیتان استقلال برای بازی مقابل پرسپولیس بیشتر از رقیب جوانش باشد.

عزیزبک آمانوف یا نیکونفس؟ امانوف از زمان حضور در استقلال بازیکن بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است که می تواند در تهاجمی به خوبی به تیمش کمک کند اما از توانایی های دفاعی خوبی برخوردار نیست و باید دید از کدام یک از این دو مجیدی با مهدی پور استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید