منتظر تغییرات در ترکیب استقلال برای دربی باشید

منتظر تغییرات در ترکیب استقلال برای دربی باشید

یکی از مشکلاتی که در دیدارهای قبلی استقلال مشاهده شد، گل نخوردن مهاجمان این تیم بود. استقلال در دیدارهای گذشته موقعیت های زیادی را مقابل حریف ایجاد کرد که با تساوی به پایان رسید اما بسیاری از آنها را از دست داد.

استقلال پس از 7 بازی در لیگ برتر تنها 6 بار دروازه حریفان را باز کرد و به جز ارسلان مطهری هیچ یک از مهاجمان تخصصی این تیم موفق به گلزنی نشدند. در چنین شرایطی هواداران نگران خط حمله تیمشان در دربی پایتخت هستند.

بنابراین ممکن است مجیدی با توجه به سابقه گل نخوردن افرادی مانند رودی زاستد در دو سه بازی اخیر، بخواهد در ترکیب هجومی تیمش هم تغییراتی ایجاد کند. در تمرینات این روزهای استقلال بسیاری از مهاجمان استقلال از جمله ارسلان مطهری، امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی، رودی زاستد، آرمان رمضانی و حتی امیرعلی صادقی با انگیزه بالایی کارشان را دنبال می کنند و امیدوارند مجیدی به آنها فرصت بدهد. برای بازی در دربی

باید دید فرهاد مجیدی همچنان به بازیکنان سابق خود فرصت بازی در خط حمله می دهد یا از افرادی مانند مطهری و قاسمی نژاد در ترکیب اصلی استفاده می کند. به خصوص اینکه مطهری در دربی های قبلی گلزن خوبی دارد و شاید همین باعث شود او بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید