منتظر انقلاب فنی در ترکیب پرسپولیس باشید. راه حل جدید یحیی

منتظر انقلاب فنی در ترکیب پرسپولیس باشید.  راه حل جدید یحیی

تمرینات پیش فصل پرسپولیس برخلاف فصول گذشته بدون حداقل اختلاف آغاز شد تا چهره های جدید در لیست بازیکنان و مربیان این تیم رنگ دیگری به رختکن پایتخت ببخشند.

با بازگشت علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی به این تیم و همچنین جذب مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، محمدمهدی احمدی و سعید صادقی، جدایی حامد لک، علی شجاعی، سعید آقایی، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر و… چندان به چشم نمی آید.

تغییراتی که نه تنها در لیست بازیکنان، بلکه در ذهن یحیی گل محمدی نیز ایجاد شده است. سرمربی پرسپولیس که دیگر بهانه سال های گذشته را ندارد، تصمیم گرفت از یک مهاجم در خط حمله استفاده کند تا بتواند با استفاده از قدرت بالای بازیکنانی مانند سعید صادقی، مهدی ترابی، موقعیت های زیادی برای مهاجم خود ایجاد کند. سروش رفیعی و میلاد سرلک .

گل محمدی با استراتژی جدید خود اصرار خود را برای آوردن یک هافبک دفاعی دیگر به جز کمال سوگد نیا ثابت کرد. او می خواهد دو بازیکن را در خط میانی قرار دهد و بتواند خط دفاعی خود را با آنها تقویت کند.

قرمزها در فصل گذشته دو مهاجم را وارد زمین کردند که تلاش تیمی آنها 40 گل به ثمر رساند، اما با 21 گل خورده، قهرمان پنجمین دوره متوالی لیگ برتر جام را به استقلال تهران داد.

ذهنیت فنی جدید گل محمدی نشان از بازگشت به مسیر «گل نزدن بهترین راه پیروزی است». تاکتیکی که در اولین دیدار تدارکاتی این تیم مقابل امیدا نمایان شد تا با خریدهای گران قیمت جدید، ایده های نوین یحیی برای پرسپولیس محقق شود.

شاید تنها نقطه تاریک این تیم نبود مهاجمان متخصص برای گلزنی و دویدن در خط حمله باشد. باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این هفته از قول خود برای جذب مهاجم خارجی باکیفیت نتیجه مثبتی خواهد دید یا مهدی عبدی، شیرزد تمیرف و حامد پاکدل تنها گزینه های این تیم برای گلزنی مقابل حریف باقی خواهند ماند. .

دیدگاهتان را بنویسید