منتظر شکوه خرید گران قیمت یحیی و پرسپولیس باشید. امیدوارم پرسپولیس برگردد

منتظر شکوه خرید گران قیمت یحیی و پرسپولیس باشید.  امیدوارم پرسپولیس برگردد

آنچه پس از گل دقایق پایانی رضا اسدی بیش از همه به چشم آمد، شادی خاص این هافبک دفاعی گران قیمت بود.

پس از جدایی احمد نورالهی از پرسپولیس و آمدن رضا اسدی، بسیاری از رضا به عنوان جانشین برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر یاد کرده اند. پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس نیز فشار بیشتری به اسد وارد کرد و هواداران پرسپولیس از هافبک جدید خود انتظار زیادی داشتند. او با اصرار یحیی گل محمدی، پیراهن قرمز این تیم را با سر و صدای زیاد و به عنوان گران ترین خرید تابستانی پرسپولیس به تن کرد.

شاید یکی از بدترین بازی های رضا اسدی مقابل آلومینیوم در اراک بود. پس از باخت آلومینیوم در اراک، تعدادی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شروع به توهین به رضا اسدی کردند. آنقدر صحبت های زشتی شد که رضا مجبور شد کامنت های صفحه اش را ببندد. این اتفاق در حالی رخ داد که همه بازیکنان پرسپولیس روز بدی را در این دیدار پشت سر گذاشتند اما نقطه تند انتقادها به خاطر اصرار محمد برای خرید اسد برای شماره 8 بود!

رضا اسدی در این مسیر نتوانست از این وضعیت خلاص شود و به یک بازیکن مطلق روی نیمکت تبدیل شد و عملکرد ناامیدکننده ای در سوپرجام داشت.

کار به جایی رسید که وحید کلیچ پیشکسوت پرسپولیس در مصاحبه ای تند گفت: هافبک 11 میلیارد تومانی پرسپولیس در میانه زمین چه می کرد؟!

منظور دروازه بان سابق پرسپولیس رضا اسدی بود. نیمه ای که دوران سختی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت اما شاید بعد از گلزنی به همان آلومینیوم اراک (!) تمام بغضش را شکست.

رضا اسدی در دقیقه 85 وارد زمین شد که شنیدیم چند روز پیش یحیی گل محمدی توصیه های جالب و موثری درباره او کرد: «فضای مجازی و حرفه ای بودن منتقدان را فراموش کنید و فقط روی بازی خود تمرکز کنید. “من مطمئن هستم که شما موفق خواهید شد.”

سرمربی پرسپولیس می دانست که فضای مجازی و انتقاد هواداران پرسپولیس در اینستاگرام چقدر به شاگردش فشار می آورد به همین دلیل توصیه های کلیدی به او کرد. توصیه ای که جواب داد و رضا اسدی را در دقیقه 94 با یک ضربه دقیق و بی ضابطه به گل دوم تیمش رساند. حالا قرمزها امیدوارند هافبکشان برای فصلی بهتر به ترکیب اصلی بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید