خرید گران قیمت از یحیی و پرسپولیس ناامید شد؟

خرید گران قیمت از یحیی و پرسپولیس ناامید شد؟

رضا اسدی در نقل و انتقالات تابستانی با سر و صدای زیادی به پرسپولیس پیوست و در حالی که انتظار می رفت او جایگزین احمد نورالهی شود، پس از پنج بازی از ترکیب سرخپوشان جدا شد.

اسدی که در بازی اول مقابل فولاد گلزنی کرد، در آن چهار بازی نمایشی گیر کرده بود که با حداقل دوندگی همراه بود و همین مشکل یحیی گل محمدی را بر آن داشت تا در سه بازی متوالی با صنعت نفت بازی کند. او روی نیمکت خواهد نشست و حتی اسد هم نمی تواند در شهرآورد پایتخت بازی کند.

او سپس در تمام دیدارهای پرسپولیس به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت اما جالب اینکه مجموع دقایق بازی او از هفته نهم تا هجدهم به 90 دقیقه هم نرسید. این در شرایطی است که هافبک دفاعی سرخ ها در 5 بازی ابتدایی 408 دقیقه بازی کرد و میانگین 81 دقیقه در هر بازی را ثبت کرد اما بعدا این میانگین به 6 دقیقه در هر بازی کاهش یافت.

اما اسد با هر دو گل فولاد و آلومینیوم و پاس گلی که به علی شجاعی در دیدار با پیکان داد، از فرصت های اندک استفاده کرد و نام خود را به عنوان بازیکنی موثر در سه گل این فصل پرسپولیس ثبت کرد.

اما شاید مشکلی که باعث شد رضا اسدی خریدی ناموفق داشته باشد و یحیی گل محمدی را ناامید کند آمادگی جسمانی اوست که سوژه کنایه برخی از کاربران شبکه های اجتماعی پرسپولیس نیز شده است. در تمام این هفته ها اسد در بازی خود کمی خستگی نشان داده که آن هم مورد سوال بود.

نیمه هشتم در این مدت دو بار به انتقادات او واکنش نشان داد، یک بار در اینستاگرام و اعلام کرد که تنها چند ماه تا جدایی از پرسپولیس باقی مانده است و بار دیگر در دیدار اخیر مقابل آلومینیوم اراک که انگشتش را در این بازی گذاشت تماس گرفت. از منتقدان به سکوت.

با این حال، دو گلی که او به ثمر رساند، آمار خوبی برای یک هافبک دفاعی است و اسد می تواند با گرفتن همین آمار گل، عملکرد خود را توجیه کند. هرچند ممکن است هواداران پرسپولیس با نظر او مخالف باشند.

دیدگاهتان را بنویسید