آخرین وضعیت خرید گران یحیی; شرایط سخت پرسپولیس بعد از دربی

آخرین وضعیت خرید گران یحیی;  شرایط سخت پرسپولیس بعد از دربی

یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گلگهر سیرکان اظهار داشت: خوشحالیم که از این مرحله صعود کردیم. بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود. در نیمه اول توانستیم سرعت بازی را افزایش دهیم و از فضای ایجاد شده به خوبی استفاده کردیم. توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و شرایط برای ما خوب بود. این پیروزی و صعود از این مرحله را به هواداران عزیز تبریک می گوییم. به بازیکنانمان هم خسته نباشید می گویم چون می توانند فشار زیادی را تحمل کنند. هفته های پایانی لیگ است و مدعی هر دو جام هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم این روند را با همدلی و اتحاد بیشتر ادامه دهیم. هنوز کار تمام نشده است و بازی های اصلی باقی مانده است. 5 فینال پیش رو داریم که هر کدام سختی خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم. گل گهر از نظر بدنی و قد یکی از تیم های بهتر لیگ است و در نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد کرد. خوب دفاع کردیم و می توانستیم گل سوم را بزنیم و بازی را راحت کنیم، اما این اتفاق نیفتاد. بازیکنان خیلی خوب دفاع کردند و خوشبختانه توانستیم پیروز شویم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: بعد از دربی در این مورد صحبت کردیم. از نظر جسمی و روحی روی بازیکنان فشار زیادی وجود دارد. دربی همیشه بازی خاصی است و انرژی زیادی از تیم ما گرفت. شاید عملکرد ضعیف ما در نیمه دوم بازی امروز به خاطر بازی قبلی ما بود. شاید بتوانیم با ذهنیت گل های سوم و چهارم وارد زمین شویم تا بازیکنان در آن شرایط تصمیمات خوبی بگیرند. امروز بازی سختی داشتیم چون گلگر کیفیت خوبی دارد و در بازی های هوایی ظاهر خوبی دارد. 90 دقیقه حمله به یک تیم گل گهر کمی دور از واقعیت است و از نظر فنی تفاوت چندانی بین تیم هایی مثل گل گهر و پرسپولیس وجود ندارد. تیم های بالای جدول کیفیت برابری دارند و این ذهنیت برنده پرسپولیسی هاست که شرایطی را که الان داریم ایجاد کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نتایج اخیر این تیم و دیدارهای باقی مانده در لیگ برتر گفت: بدترین شرایط را در بازی لیگ برتر مقابل سپاهان داشتیم زیرا به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت بدون چند بازیکن بودیم. شرایط اصفهان برای ما سخت شد و در آخرین لحظات با 10 بازیکن به گل رسیدیم. بازی متفاوتی بود و خوشبختانه اکنون دو تیم آماده داریم. هر بازیکنی که وارد زمین می شود با جان و دل کار می کند و اراده کسب هر دو جام را دارد. در این شرایط، فکر نمی‌کنم کسی بخواهد کمتر کار کند. همه برای رسیدن به موفقیت در هر دو جام تلاش می کنند.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت شیخ دیابه گفت: حال وی خوب است و مشکل خاصی ندارد. قطعا می توانیم در بازی های آینده از آن استفاده کنیم. امروز شرایط به گونه ای بود که تیم در حالت تدافعی قرار گرفت و او شانسی برای بازی نداشت اما قطعا در بازی های بعدی می تواند به ما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید