شرایط سخت پرسپولیس و یحیی در شرایط بدون بازیکن

شرایط سخت پرسپولیس و یحیی در شرایط بدون بازیکن

تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود از سرگیری رقابت های لیگ برتر ایران در این فصل، همچنان با مشکل خانگی دست و پنجه نرم می کند تا شاگردان خاموش الهام تا اطلاع ثانوی مسابقات خود را در مشهد برگزار کنند.
از این رو دیدار امروز این تیم مقابل پرسپولیس در مشهد برگزار می شود تا شاگردان یحیی گل محمدی برای جبران فاصله خود با استقلال تهران چاره ای جز قهرمانی در نساجی نداشته باشند. پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی مازندران می رود که سیامک نعمتی و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت همچنان نمی توانند برای این تیم به میدان بروند.

عیسی القطر شرایطی مشابه این دو نفر دارد و با وجود اینکه اصرار به بازی دارد، در حال حاضر به دلیل شکستگی رباط صلیبی که با تشخیص پزشکان مشخص شده است، نمی تواند تیم را همراهی کند. مهدی ترابی بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس به دلیل تاج در دیدار مقابل نساجی مازندران حضور نخواهد داشت تا مهم ترین بازیکنان این تیم نمی توانند پرسپولیس را همراهی کنند.

گل محمدی در حالی به مصاف نساجی مازندران می رود که مهدی شیری نیز از این تیم اخراج شد تا مدافع سرخ ها به فولاد خوزستان بپیوندد.

سرمربی سرخپوشان که همچنان احمد گوهری تنها ورودش در زمستان برای رقابت با حامد لک در دفاع از دروازه پرسپولیس است، از عملکرد حامد پاکدل نیز ناراضی است و بعید است بار دیگر با مهدی عبدی در حمله به پرسپولیس استفاده شود.

شرایط بحرانی قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر کار را برای یحیی سخت می کند در حالی که این مربی حمید مطهری، همراه همیشگی خود را به دلیل اخراج در سوپرجام مقابل فولاد در اختیار نخواهد داشت.

تاکتیک گل محمدی شامل تاکتیک جالبی بود و بازیکنان با وفاداری تعهد کردند.

به همین دلیل وحدت حنانوف اولین گزینه برای تغییرات در ترکیب اصلی پرسپولیس است تا بتواند در خط دفاعی این تیم بازی کند و قبل از آمدن رامین رضاییان، ذهن یحیی را آرام کند. یحیی هم از مصدومیت و بهبودی میلاد سرلک خبر دارد. هافبک تیم ملی پرسپولیس همچنان نمی تواند به طور کامل در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد و تصمیم گیری برای حضور احتمالی او صبح امروز انجام می شود.

مهدی عبدی با وجود بازی ضعیف در سوپرجام، همچنان به دلیل کمبود مهاجم در ترکیب سرخپوشان حضور دارد تا با ادامه روند سینوسی خود بار دیگر برای پرسپولیس مفید باشد.

دیدار تیم های فوتبال نساجی پرسپولیس و مازندران از ساعت 17 امروز در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر در مشهد برگزار می شود که نتیجه آن ممکن است تاثیر زیادی در توقف مرزهای داخلی پرسپولیس و یا ادامه روند صعودی داشته باشد. انتقادات فنی و مدیریتی از این تیم.

دیدگاهتان را بنویسید