هشدار عجیب یک پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی در شرایط بدون بازیکن

هشدار عجیب یک پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی در شرایط بدون بازیکن

رضا نوروزی درباره وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: واقعاً گرفتن بازیکن در نیم فصل سخت است و هیچ تیمی دوست ندارد بازیکن خوب خود را به دیگران بدهد. در این شرایط باید سراغ یک بازیکن خارجی باکیفیت رفت که او هم سختی های خودش را دارد. فکر می کنم در حال حاضر و با توجه به شروع مجدد لیگ برتر، کادر فنی پرسپولیس باید روی سرمایه های جاری این تیم تمرکز کند.
وی افزود: اگر خریدهای قبل از شروع فصل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت قطعا وضعیت این تیم بهتر می شد اما متاسفانه خریدهای پرسپولیس برای این تیم خوب نبود. پرسپولیس باید با همین بضاعت ادامه دهد. و تمرکز نکردن بیشتر روی خریدهای جدید اگر باشگاه می توانست بازیکنی را به خدمت بگیرد چه بهتر که دیروز رامین رضایان به تیم اضافه شد اما در کل پرسپولیس نباید شروع کند عدم جذب بازیکن حواس او را پرت می کند.

نوروزی درباره گلایه های یحیی گل محمدی در روزهای گذشته گفت: به هر حال سرمربی هم انتظار دارد از بازیکنانی که می خواهد برای قوی تر شدن تیم جذب شود، اما یافتن بازیکن نیز سخت است. پنجره زمانی بسته شد که برانکو سکان هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و سرمربی اش کمبود بازیکن داشت، اما روی داشته هایش تمرکز کرد و موفق شد.

مهاجم سرخپوشان درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس گفت: مصدومیت القطر شرایط را سخت کرده است. بدون شک پرسپولیس باید بازیکنانی را به خط حمله جذب کند. مهدی عبدی نیز باید بیشتر تمرین کند و پس از پایان تمرین از گروهی از کادر فنی بخواهد تا تمرینات تکمیلی را برای او در نظر بگیرند. مهدی طارمی وقتی به پرسپولیس آمد فاکتورهای زیادی داشت اما در ضربه زدن به چارچوب و استفاده از موقعیت ها ضعیف بود. طارمی آنقدر تمرین کرد که نقطه ضعفش را به قدرت تبدیل کرد. عبدی نیز برای استفاده از فرصت ها باید بیشتر تمرین کند.

دیدگاهتان را بنویسید