واکنش عجیب پیشکسوت پرسپولیس به استعفای یحیی گل محمدی

واکنش عجیب پیشکسوت پرسپولیس به استعفای یحیی گل محمدی

محمد میلهان، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره مشکلات مالی که باعث شد گل محمدی در تمرینات شرکت نکند، گفت: مشکلات مالی همیشه وجود دارد و سوال من این است که چرا بازیکنان پرسپولیس پول خود را از رهبری قبلی دریافت نکردند. جلسه.پرسپولیس. جلسات

وی ادامه داد: هیچ همکاری قبلی با درویش ندارم اما می گویم او نه خوب است و نه بد. واقعیت این است که چند روزی است که تیم مدیریتی جدید به پرسپولیس می آید و باز هم می گویم آیا در این هیات مدیره پرسپولیس اعضای اقتصادی وجود دارند که بتوانند مشکلات مالی را حل کنند؟

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا یحیی گل محمدی با این تفاسیر از پرسپولیس می رود یا خیر، گفت: من پیامبری نیستم که بدانم می رود یا نه؟

پروسه خصوصی سازی مدت هاست که ادامه دارد و تاریخ جدیدی برای خصوصی سازی این دو باشگاه اعلام شده است اما من یک سوال از شما دارم. حالا فضای خصوصی را می بینید که می خواهید به این دو باشگاه بدهید. گفت مایلی کوهان. همه به نوعی به دولت وابسته هستند.

سرمربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه حضور تیم ملی در یک گروه آسان باعث صعود این تیم به جام جهانی شد، گفت: مگر اینکه سایر تیم ها در دوره های قبل در تیم ملی حضور نداشته باشند، همیشه همان تیم هایی در آسیا هستند که در آسیا حضور دارند. برابری می بیند. حریفان را می توان شناسایی کرد، آیا تیم هایی مثل پرتغال و آرژانتین باید در مسابقات مقدماتی آسیا بازی می کردند؟ همان آقای ویلموتس، همان نتایج به دست آمد و اکنون باید برای همه اینها هزینه کرد.

مایلی پیر: من پیامبر نیستم که بدانم یحیی می رود یا نه! / چرا پرسپولیسی ها از مدیرعامل قبلی پول نگرفتند؟

مایلی کوهن با توجه به اینکه بعد از مدت ها بانوان به ورزشگاه آزادی آمدند، افزود: این مایه خوشحالی است و امیدوارم حرمت ها مورد تجاوز قرار نگیرد. گاهی اوقات از کلماتی استفاده می شود که در شأن ورزشگاه های ما نیست، اما اتفاق خاصی در این بازی رخ نداد.»

به هر حال من مثل بعضی ها نیستم که خیلی زود رنگشان را عوض کنند. شاید در ابتدا آقای اسکوچیچ را دوست نداشتم چون سابقه درخشانی نداشت، اما حالا بی انصافی است.» می‌خواهیم از او انتقاد کنیم.

وی با بیان اینکه اسکوچیچ علاقه خاصی به استفاده از لژیونرها دارد، گفت: در هر صورت با استفاده از همین لژیونرها، تیم ملی موفق خواهد بود. اگر همین بازیکنان در لیگ بازی کنند و تیم ملی شکست بخورد، نمی گویید چرا این همه لژیونر داریم و چرا.

سرمربی سابق تیم ملی با بیان اینکه خیلی ها فکر می کنند تیم ملی باید به دور دوم جام جهانی راه پیدا کند، اضافه کرد: خدای نکرده ادامه پیدا کند اما خیلی سخت است. فوتبال ورزشی است که قابل پیش بینی نیست و هر نتیجه ای ممکن است.»

او با اشاره به فریادهای دستیار سابقش شیران در مصاحبه ای که در زمان بیماری داشت، گفت: «نیازی نبود کسی با من تماس بگیرد یا به من سر بزند، شاید کاری داشتند که نمی توانستند انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید