سیر تا پیاز استعفای دسته جمعی مدیران فریزبی در سیستان و بلوچستان/ مدیرانی که از استعفای خود اطلاعی ندارند!


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834026

در روزهای اخیر انتشار نامه انتصاب دسته جمعی مدیران فریزبی سیستان و بلوچستان رواج یافته است.

فریزبی ورزشی ارزان اما یکی از جذاب ترین تفریحات ورزش دوستان است که اولین بار در سال 1371 در سیستان و بلوچستان شروع شد.

به گفته کارشناسان مربوطه، انجام این ورزش هم سیستم بی هوازی و هم سیستم هوازی ورزشکاران را تقویت می کند و علاوه بر تقویت سیستم قلبی عروقی، آمادگی جسمانی را نیز افزایش می دهد، ضمن اینکه در بعد روحی و روانی بر افراد تاثیر بسزایی دارد.

در هفته های اخیر اما انتشار در فضای مجازی مبنی بر استعفای دسته جمعی مدیران ورزشی فریزبی استان شبهه هایی را برانگیخته است. کمتر از یک ماه از انتصاب رییس، نایب رییس و منشی هیات فریزبی می گذرد و این اتفاق سوالاتی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

در متن این بیانیه آمده است: امروز که فریزبی با همت عزیزان وارد مدارس روستایی شد، به جای شنیدن خبرهای خوش از این ورزش، شاهد استعفای دسته جمعی هستیم. صحبت ها به مشکلات شخصی و خانوادگی اشاره دارد. اما همه آنها “در عین حال کمی دور از ذهن و تاریخ مبهم است و چندین چیز باید روشن شود. متاسفانه هر روز به جای حرکت رو به جلو، شاهد افول ورزش در روستا هستیم نه پیشرفت. “

استعفای دسته جمعی برخی افراد کثیف است

در پی این اتفاق، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به خبرنگار ما گفت: اعضای کمیته فریزبی در مجموع دو نفر هستند و هیچ استعفای دسته جمعی صورت نگرفته است. این شیطنت است


776e3379 a34d 4395 b9b8 aad356eb5e75 خبر خاکستری

زهرا مشهدی رئیس هیئت ورزش های همگانی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با ابراز بی اطلاعی از موضوع استعفای دسته جمعی مدیران فریزبی در استان افزود: هنوز درخواستی در این خصوص دریافت نکرده ام. علاوه بر این ما اعلام نکردیم که او می خواهد استعفا دهد.

وی افزود: به علی آصف مهر که مدت 2 ماه است با ما همکاری می کند اطلاعی دریافت نشده است که به دلیل مشغله زیاد اعلام کرده اند که نمی توانند همکاری کنند.

این مقام مسئول علت انتشار چنین مطالبی را برآورده نکردن توقعات غیرمنطقی برخی دانست و تاکید کرد: مهرناز و امیر مومن پیراسته همچنان به عنوان مسئول و معاون فریزبی با ما همکار هستند و وجود ندارد. مشکل در این زمینه

مشهدی ادامه داد: دلیل استعفای مهران جاهد نیز به دلیل برآورده نشدن مطالبات و انتظارات آنها بوده است.

نامه منتشر شده جعلی است

مهرناز پیراسته رئیس هیأت فریزبی استان نیز با تاکید بر مطلب فوق گفت: چنین چیزی صحت ندارد، نامه ای که منتشر کردم جعلی است و تکذیب می کنم.

وی گفت: افراد زیادی به دلایل نامعلومی دست به چنین اقدامی زده اند اما بنده و برادرم که نایب رئیس هیئت هستم به زور به کار خود ادامه می دهم.

رئیس هیأت فریزبی استان دلیل استعفای مهران جاهد را مشغله دانست و گفت: امضای نامه منتشر شده که بدون حروف اول، تاریخ و شماره است، کذب محض است.

این ورزش در سیستان و بلوچستان حمایت نمی شود

علی آصف مهر به عنوان یکی از پیشکسوتان و علاقه مندان به این رشته ورزشی افزود: با وجود اینکه عاشق این ورزش هستم، سمتی نگرفته ام و با هزینه شخصی در این عرصه فعالیت داشته ام.

وی افزود: خبر انتصاب دوستان در ورزش فریزبی خوب است چرا که شایسته است این ورزش وارد مدارس شود چرا که مفرح و شادی آور است. چون جای فریزبی در سیستان و بلوچستان واقعا خالی بود در حالی که استان ما در این زمینه جایگاه خوبی برای توسعه و رشد دارد.

آصف مهر ادامه داد: در سیستان و بلوچستان از ورزش حمایت نمی شود. در حالی که رکن اصلی ورزش حمایت مالی است که متاسفانه در روستاها بسیار ضعیف است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید