واکنش عشایر کهگیلویه و بویراحمد به استعفای دسته جمعی مدیران این اداره کل


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877042

پس از انتشار مطلبی در فضای مجازی؛

مدیر آموزش و پرورش عشایری کهگیلویه و بویراحمد به استعفای جمعی از مدیران از اداره تحت سرپرستی خود پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، مختار اندرخور در خصوص استعفای تعدادی از مدیران آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ما گفت: این خبر از روی کذب است و نمی توان برکناری مدیران یا کارشناسان را استعفا تلقی کرد. از مدیر.”

ساعاتی پیش برخی رسانه های استانی از استعفای مدیران اداری، حراست، اجرا، ارزیابی، مالی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش عشایری کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند که مدیر این اداره در گفت و گو با خبرنگار، آن را تکذیب کرد. صبح زاگرس .گفته شد که در این دستگاه این واحدها متخصص هستند و راهنمای کذب اخبار نیستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر عشایر آموزش و پرورش عشایری استان، با توجه به عملکرد ضعیف در زمینه مسائل اداری و برای افزایش کارایی و پویایی سامانه، شایسته است کارشناس در این زمینه انصراف داده شود. رشته. خاتمه فعالیت واحد کارشناسی مسائل اداری با نظر مدیر اداره و با موافقت معاونین نمی تواند به منزله استعفا تلقی شود و رسانه ها باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد جزییات تعلیق کارشناسان امنیتی این دستگاه دولتی را تشریح کرد و تاکید کرد: کارساز نیست.

اندرهور افزود: کارشناس ارزیابی و بازرسی آموزش و پرورش عشایری بنا به درخواست این کارشناس به دلیل مشکلات خانوادگی دفتر را ترک کرد و با رضایت کامل از تمامی همکاران خداحافظی کرد.

وی افزود که استعفا نداده و فعالیت های مالی را لغو نکرده است و از رسانه ها خواست از انتشار اخبار جعلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید