استعفای دسته جمعی کارمندان آفریقایی کاخ سفید


ساعت: 00:15
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1842973

منابع خبری از استعفای دسته جمعی تعداد زیادی از مقامات آفریقایی کاخ سفید خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المیادین، منابع خبری از استعفای دسته جمعی تعداد زیادی از سیاه پوستان و مقامات آفریقایی کاخ سفید خبر دادند.

بر اساس این گزارش، پولیتیکو این استعفا را ناشی از احساس ناتوانی در ایجاد هرگونه تغییر در مشکلاتی است که آمریکایی های آفریقایی تبار روزانه با آن مواجه هستند.

پولیتیکو تبعیض در محیط کار و سهل انگاری کارمندان را از دیگر دلایل استعفا ذکر کرد و افزود که از پایان سال گذشته (2021) تاکنون 21 کارمند سیاه پوست کاخ سفید را ترک کرده اند.

این نشریه سایمون ساندرز، مشاور کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده را به عنوان اولین فردی که کاخ سفید را ترک کرد، نام برد و ادامه داد که استعفاها تلاش های دولت بایدن را که مدعی کثرت گرایی و قدرت بخشیدن به اقلیت ها است، تضعیف کرد. پیچیدگی

پولیتیکو افزود که این استعفاها به قدری برجسته بود که برخی از مقامات آنها را «بلکسیت» نامیدند، شبیه به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا.

بررسی‌های چند روز گذشته در ایالات متحده نشان می‌دهد که ۷۵ درصد از آمریکایی‌های آفریقایی تبار نگران این هستند که در معرض حملات نژادپرستانه قرار نگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید