استعفای دسته جمعی کارکنان اداره کار یزد

استعفای دسته جمعی کارکنان اداره کار یزد

روز جدید در حال حاضر تمامی همکاران همانند گذشته تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف مطابق با اهداف سازمان انجام می دهند و هیچ گونه اختلالی در خدمت رسانی GDTS به وجود نیامده است.

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به تشریح استعفای دسته جمعی کارکنان این اداره پرداخت.

صبح امروز اعلام شد که حدود بیست نفر از مسئولان و قراردادی های ادارات مرتبط اداره کار استان یزد استعفای دسته جمعی خود را اعلام کردند.

نیروها در نامه ای که امضا کردند به افزایش 10 درصدی دستمزدها در سال جدید اعتراض کردند و گفتند که دستمزدها کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد.

محمدتگی شفیع پور (روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد) در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همواره متعهد به صیانت از روابط کار، زندگی و کار است. مالکیت و حمایت از جامعه کارگری هم خادمان کارگران و هم تعاونی ها اقدام کرده اند. کارکنان پرتلاش این اداره این موضوع را یکی از اهداف اصلی خود می دانند اما با افزایش تورم و مشکلات موجود و فشار شدید اقتصادی بر کارکنان، بسیاری از همکاران برای اعلام و اعتراض صنفی خود دست به استعفای دسته جمعی زده اند.

مدیر روابط عمومی این اداره کل گفت: در حال حاضر تمامی همکاران مطابق با اهداف سازمان با تمام توان به جامعه هدف خدمت می کنند و هیچ گونه خللی در خدمت رسانی اداره کل تعاون، کار و کار ایجاد نشده است. مددکاراجتماعی.”

وی ادامه داد: امیدواریم با نگاه ویژه دولت و مجلس، طرح همسان سازی حقوق کارکنان دولت به زودی اجرایی شود و نهادهایی مانند تعاون، کار و مددکاری اجتماعی که خدمات مختلفی به جامعه ارائه می دهند اما پرداخت نسبتا بیشتر.کم. حقوق و مزایا برای کارکنانشان «از مزایای این طرح لذت ببرید.

به گفته وی، روز گذشته (یکشنبه) جلسه ای چند ساعته با برخی از معترضان به حقوق و مزایا در دفتر مدیرکل اداره کار استان یزد برگزار و رایزنی هایی برای رفع مشکلات این کارکنان انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید